Gå til innhold

Diskusjon rundt Lene Alexandra


xxm0rtyque

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier litt om HVOR kynisk platebransjen er blitt og samtidig hvor latterlig enkelt det er å manipulere enkelte platekjøpere...Hun ville fått større kred av meg som nakenmodell enn som popstjerne for synge kan hun absolutt ikke... :hrm:

Det er vel ikke lenge før hun skal utgi en bok, designe et eller annet, være programleder i et lavpanna tv-program osv noe som bekrefter at samfunnet vårt har synket så dypt at utseende kommer foran talent dessverre....

Det var jo nettopp dette som gjorde det så morsomt når Kurt vant World Idol;- at han nettopp gjorde det pga av talentet sitt og dermed KNUSTE all motstand totalt...

Lenke til kommentar

Hvis du hører etter i teksten hører du at det er ganske overdrevent:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I'm lazy, admit it, work is not for me

Busy doing nothing

I'm a beauty queen

I don't cook, I don't clean

They do it for me

I'm such a stupid girl

 

I keep my religion in a Gucci purse

Oh my god, I just forgot the rest of this verse

Who cares? I never passed junior high

It was so hard!

So what?

Just stupid to study

I ain't got a brain

So I never went to college

Couldn't find the way

I wished every tomorrow was a holiday

I'm such a crazy girl

 

Dumb as they come, oh, can't you see?

My cup size and IQ work in harmony

Just don't ask me about economy

Unless it is for free

 

Det er nok ironi hele pakka. Meg jeg synes uansett sangen og Lene suger (det gjør hun nok.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er idiotisk å klage så utrolig mye på hun og musikken hennes. Hun er laget akkurat for at folk skal synes hun er tragisk og pen. Det er nettop de som ikke forstår dette som hun tjener penger på, fordi det er disse som gjør hun kjent med å kalle hun tragisk og patetisk og dum. Og musikken, tror dere hun selv synes den er så bra, nei jeg tror hun synes musikken sin og imaget sitt er akkurat like idiotisk som dere synes.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så henne "synge" på VG-lista topp 20 på TV.

Sammen med de funksjonshemmede rullestolfolka fra Rikets Røst.

Hva faen er dette her for noe? Sykt tragisk. Og at de plukker ut dette til en hitliste?

Wtf? Hva skjer med musikksmaken dems? Jeg ser ikke noe musikalitet eller talent eller noe som helst i dette. Er jo bare dritt. :thumbdown:

Endret av dabbo-baze
Lenke til kommentar

Your boobs, your boobs, your boobs are so fake ...

 

Men uansett, Lene Alexandra ville gjøre noe innen musikk, men fant ut at uansett hva hun gjorde kom fokusering til å bli lagt på puppene hennes, og ikke selve musikken, og derfor har hun gjort som hun gjorde. Jeg liker ikke sangen, men det er sikkert en grei måte å hente inn litt penger på.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...