lille-pusen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nå har det seg sånn at kjæresten min innstallerte Vista på den stasjonære pc'en min, men jeg får ikke internett til å virke. Er det noen av dere som har noe erfaringer med dette? Jeg har D-link DWL-G132 tror jeg den heter. Jeg fant ikke rette drivere engang. Håper noen av dere har svar på mitt lilel problem=) Har en bærbar data også som jeg kan bruke, men det er kjedelig å bare få brukt denne. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det ser ikke ut som D-link har lagt ut drivere til denne usb-enheten. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det ser dårlig ut ja, men fant dette på et forum, kan jo evt testes: -------------------------------------------- If you are talking about D-Link DWL-G132, I have mine working properly. Here is what I did. Logon with admin privilege account, run the installation program for XP (not from the Auto Play screen) and install as usual, restart the PC, ignore the 2 error messages, plugin the USB adaptor and start surfing. you can delete/disable the 2 registry keys created by the installation to prevent the error messages popup, they are under HKLM\software\microsoft\windows\currentversion\run (if I'm not wrong) Hope this help. Lenke til kommentar
lille-pusen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Takker for alle svar Skal prøve det Wabby skrev, så får vi håpe at dette virker Synes forøvrig at Vista burde blitt mere kompatible med de forskjellige hardware-delene før det ble sluppet ut. Kjedelig når ting ikke virker som det skal Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Takker for alle svar Skal prøve det Wabby skrev, så får vi håpe at dette virker Synes forøvrig at Vista burde blitt mere kompatible med de forskjellige hardware-delene før det ble sluppet ut. Kjedelig når ting ikke virker som det skal 8268388[/snapback] Dette går nok dessverre ikke på hvor kompatibelt Vista er med hardware, men motsatt. Dersom produsentene gidder, lager de drivere til nye os. Dette er vel et tegn på at D-link ikke er spesielt interessert i å bruke tid og ressurser på driverutvikling til litt eldre nettverksprodukter. Lenke til kommentar
lille-pusen Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Takker for alle svar Skal prøve det Wabby skrev, så får vi håpe at dette virker Synes forøvrig at Vista burde blitt mere kompatible med de forskjellige hardware-delene før det ble sluppet ut. Kjedelig når ting ikke virker som det skal 8268388[/snapback] Dette går nok dessverre ikke på hvor kompatibelt Vista er med hardware, men motsatt. Dersom produsentene gidder, lager de drivere til nye os. Dette er vel et tegn på at D-link ikke er spesielt interessert i å bruke tid og ressurser på driverutvikling til litt eldre nettverksprodukter. 8268721[/snapback] Mente egentlig at jeg syns at Windows kunne samarbeida litt med produsentene Dårlige greier. Fikk faktisk intnernett til å funke på den dataen Endte opp med at vi la inn Vista på nytt, men anyway så funker det nå Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå