Po[wP]ow Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har problemer med å kunne se videoer på PSP'en min. Jeg har lest på forum og slikt at man skal legge video filene i directory \MP_ROOT\100MNV01\ på PSP'en. Jeg konverterer filer til .3GP eller .MP4, men jeg får ikke opp noen ting på PSP'en min. There are no videos. Lenke til kommentar
oasis Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 du kan laste ned å bruke pspvideo9 til å konvertere og overføre videoer til psp. da havner den i rett mappe med rett navn og virker fint og flott.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 du kan laste ned å bruke pspvideo9 til å konvertere og overføre videoer til psp.da havner den i rett mappe med rett navn og virker fint og flott.. 8277018[/snapback] Finnest det eit lignende program til å konvertere til formatet PS3 bruker ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 du kan laste ned å bruke pspvideo9 til å konvertere og overføre videoer til psp.da havner den i rett mappe med rett navn og virker fint og flott.. 8277018[/snapback] Finnest det eit lignende program til å konvertere til formatet PS3 bruker ? 9361306[/snapback] Google; PS3 Video Converter Lenke til kommentar
squatten Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Må man ha homebrew for å se filmer på psp eller fungerer det med en umodifisert en? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Må man ha homebrew for å se filmer på psp eller fungerer det med en umodifisert en? 9363571[/snapback] Funker fint på en umodifisert en... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 PSP er jo først og framst lagd for å spille, høre på musikk og se på film.. Så det funker helt fint på en vanlig PSP. Anbefaller PSP Video 9 som er det beste konverter programmet til PSP, med at de programmet skifter navn osv. for deg og overfører det til PSP'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå