Gå til innhold

Trenger hjelp til Krigspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter på ett sykt spill som handler om at berlin muren aldri falt og den kalde krigen fortsjetter å utvikler seg til ww3 (nesten i allefall)

Spillet heter World in Conflict

 

(kommer til å kreve litt)

 

Ellers er det beste BF1942 :love:

Man kan også spille empire earth 1 som jeg ennda er fasinert over :)

Medal of honor har mye bra :D

Call of duty ;)

 

men regner med du har spilt disse mer enn en gang? eller?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
jeg sa jo HELST IKKE WW2, men det er ikke så veldig avanserte, tenker litt som på "Socom US NAVY SEALS" og "Swat4" etc, det er slike du faktisk MÅ tenke, liksom commande soldatene over til andre plasser etc!

8267283[/snapback]

sorry, jeg er trøtt og sliten og sitter på jobb ennda...

*leseleif*

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint.

 

Operation Flashpoint: Cold War Crisis (OFP) is a tactical shooter and battlefield simulator game released in 2001. Set on a group of fictitious islands in the year 1985, Operation Flashpoint (OFP) puts the player on one of three sides in a hypothetical conflict between the NATO and Soviet forces led by a renegade general. The Resistance, which generally sides with NATO, is the third playable faction. Two expansion packs were released; Gold Upgrade (which included 'Red Hammer', a campaign from the Soviet perspective), and Resistance, which introduced various new features and improved the graphic and sound effects. The main feature of the game is its close attention to realism.
Lenke til kommentar
Operation Flashpoint.

 

Operation Flashpoint: Cold War Crisis (OFP) is a tactical shooter and battlefield simulator game released in 2001. Set on a group of fictitious islands in the year 1985, Operation Flashpoint (OFP) puts the player on one of three sides in a hypothetical conflict between the NATO and Soviet forces led by a renegade general. The Resistance, which generally sides with NATO, is the third playable faction. Two expansion packs were released; Gold Upgrade (which included 'Red Hammer', a campaign from the Soviet perspective), and Resistance, which introduced various new features and improved the graphic and sound effects. The main feature of the game is its close attention to realism.

8284644[/snapback]

 

Det anbefaler jeg også :thumbup: Må være det beste krigspillet jeg har spilt. Hvis du ikke har så bra pc burde du prøve det, har du bra pc burde du prøve armed assault som er nesten helt likt, bare bedre graffikk osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...