Gå til innhold

Problemer med bluescreen iblandt!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har litt problemer med den bærbare. Noen ganger er det sånn at det kommer opp en blue screen of death når jeg jobber med helt vanlige ting. Jeg har ikke innstallert hardware og jeg hadde ikke ny software.

2 ganger før har jeg måttet levert den inn fordi den har gått til boot screen, fått blue screen, restartet og det samme igjen. Nå er det sånn at den starter opp. Det kommer ikke bluescreen, men den bare starter opp og begynner på nytt igjen før innloggingscreen og jeg må velge "Start windows i vanlig måte på nytt"

Dette er et veldig kritisk problem da jeg har lan i morra.

Jeg har innstallert Daemon tools. Er dette smart å ha? Har hørt dette kan skape problemer, og hvis dette er grunnen fjerner jeg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare drivere som kan lage en bluescreen, Daemon tools installerer en driver, så det kan være den.

Men prøv å oppdater alt du har av drivere, og skru av at den restarter seg selv ved blåskjerm (for da får du bedre vite hva som fikk den til å gå i blåskjerm)

Lenke til kommentar
Det er bare drivere som kan lage en bluescreen, Daemon tools installerer en driver, så det kan være den.

Men prøv å oppdater alt du har av drivere, og skru av at den restarter seg selv ved blåskjerm (for da får du bedre vite hva som fikk den til å gå i blåskjerm)

8267350[/snapback]

Døh, Windows består av Bluescreen.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...