Gå til innhold

Skiing on sunshine

sthlm

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder her nå, men finværet i trøndelag kombinert med en tur i bakken gjør at selv den lateste hobbyfotograf tar opp kameraet av sekken.

Tok dette bildet av en kompis og ønsker gjerne kritikk..

Er selv ganske fornøyd med bildet, men vil gjerne få nye ideer til vinkler osv.

post-85315-1175185544_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket kamera var det? Jeg likte spesielt solen med "stripene" at man kan se klart at det var en sol. Jeg likte egentlig stort sett hele bildet. Jeg er sikker på at du kunne ha tjent penger på bildet på en eller annen måte, for det ville jeg sikkert ha kjøpt om jeg var rik ;)

Lenke til kommentar

Takker for fine tilbakemeldinger!

Kameratype: Nikon D70s

Objektiv: 18-70mm @18mm

Blender: f/11

Lukker: 1/500

perottol: forsøkte som du sa, men synes bildet blirt fort flatt. Dessuten er det mer den silhuettgreia jeg vil ha, men takk for tipset :)

Tenkte å legge ut et annet bilde fra samme session..

Lenke til kommentar

Et av de beste skibildene jeg har sett, og synes det fungerer glimrende med kontrastene på den siste versjonen. Dramatisk, passer veldig bra til motivet.

Skulle det være noe, syns jeg det er synd at den ene skia kom "inni" tretoppen. Hadde han svevd over treet hadde det vært et bilde du kunne solgt. Men det er jo ikke noe man får gjort så mye med - spesielt ikke i ettertid. Det er ikke mange situasjoner jeg kan tenke meg hvor man ville trenge musklene i EOS-1D MkIII, men dette er en av dem...

Lenke til kommentar

Legger ut et annet bilde av samme kjøreren med samme trikset. Er dette bedre? Jeg synes personlig det forrige er best av disse to.

Synes det forrige gjør seg bedre i stående format, mens med dette bildet var det kun liggende som ble noe særlig. Er heller ikke like kult å midtstille et slikt motiv, men var egentlig det eneste som ble bra etter å ha prøvd litt forskjellig.

post-85315-1175256011_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...