AnaXyd Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei! Er ute etter et billig og greit nettverkskamera. Har sett på prisguiden, og det billigste jeg fant var på 900kr... Dette syntes nå jeg er litt dyrt for meg. Skal ikke ha noen ekstrem kvalitet på dette her, men grei. Er det noen som veit om noen, så hadde det vært utrolig kjekt hvis dere kunne ha hjulpet til! Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei!Er ute etter et billig og greit nettverkskamera. Har sett på prisguiden, og det billigste jeg fant var på 900kr... Dette syntes nå jeg er litt dyrt for meg. Skal ikke ha noen ekstrem kvalitet på dette her, men grei. Er det noen som veit om noen, så hadde det vært utrolig kjekt hvis dere kunne ha hjulpet til! 8266999[/snapback] Tviler sterkt at du finner et nettverkskamera til godt under den prisen der. Husk på at det er en relativt avansert enhet. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg mener jeg har sett et i bladet Komputer for alle til under den prisen? Jeg veit jo ikke da.. Kan hende jeg har blingset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå