Wunder_baumen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Heysann Noen som vet hvor man får kjøpt sånn mini kjøleskap/fridge Enten et sånn Coca cola skap eller et med øl reklame eller rett og slett et snus skap Endret 29. mars 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Er moro å søke! 8266857[/snapback] Jeg så mere etter sånn coca cola skap eller sånn snus skap de har på bensintasjonene Endret 29. mars 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) En ting sier meg at du ikke gidder å lese trådene som folk linker til deg? Dette er nemlig hva jeg fant da jeg leste denne posten i tråden jeg allerede har lenket til. I den ene linken som -Tori- har skrever er nemlig en sånn ølbokskjøleskap. Såvidt jeg vet, så er Foster's et ølmerke, er det ikke? Om du ikke gidder å sjekke opp selv, så kan jeg linke til et bilde for deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var det noe mer du lurte på? Edit: Forresten, hvorfor er du interessert i øl-kjøleskap i første posten, men bare snus og cola i en annen post? Endret 29. mars 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Tråden du linka til, KristianG, er to år gammel. Synes trådstarter gjør helt rett i å komme med en ny tråd siden kjøleskapsmarkedet sikkert er oppdatert siden 2005. :errm: Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) En ting sier meg at du ikke gidder å lese trådene som folk linker til deg?Dette er nemlig hva jeg fant da jeg leste denne posten i tråden jeg allerede har lenket til. I den ene linken som -Tori- har skrever er nemlig en sånn ølbokskjøleskap. Såvidt jeg vet, så er Foster's et ølmerke, er det ikke? Om du ikke gidder å sjekke opp selv, så kan jeg linke til et bilde for deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var det noe mer du lurte på? 8268121[/snapback] åh herregud.. Jeg så gjennom posten men fant ikke det jeg var ute etter og du aner tydeligvis ikke ossen kjøleskap jeg leter etter. Grunnen til at jeg ikke skrev øl kjøleskap i andre posten er fordi jeg regnet med at folk hadde fått det med seg Jeg er ute etter sånn kjøleskap som de oppbevarer snusen i, på feks shell og andre bensinstasjoner. Get it ? Tråden du linka til, KristianG, er to år gammel. Synes trådstarter gjør helt rett i å komme med en ny tråd siden kjøleskapsmarkedet sikkert er oppdatert siden 2005. :errm: 8268386[/snapback] Nettop Endret 29. mars 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg synes ikke du bør kjøpe noe slags minikjøleskap, slik som Microplex og lignende selger. Disse kjøler ved hjelp av en vifte og kjøleribbe eller noe, og de fungerer jo, men de hviner konstant. Jeg ville heller lagt noen tusenlapper i et lite kjøleskap fra Elkjøp. Disse er jo uansett ikke stort større enn et snus-kjøleskap (som jeg tviler på at du får kjøpt). Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du får et greit lite kjleskap på Elkjøp o.l. for rett over tusenlappen. Ikke like kult so met ølskap, men det kjøler. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jada, jada. Om du vil ha et kjøleskap med internettilgang og stort LCD display, tror jeg du går etter feil str. Her er uansett noe jeg fant på finn.no: Kjøleskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå