AnBa Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heisann Har et problem med Opera for tiden, som er at den skruer seg av uten noen synlig grunn. For eksempel, jeg er medlem på gamespot, og for å lese meldingene jeg får der, må jeg åpne den. Det popper selvfølgeli opp i en ny tab. Men like etter jeg trykker knappen, skrur Opera seg av. Og hvis jeg ikke fjerner den taben med meldinger så snart som mulig når jeg starter opera igjen, vil opera skrue seg av, helt til taben er borte. Noen som vet hva problemet er? Det har skjedd andre steder også, kom bare ikke på andre nå. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Om du sjekker hårek sitt forslag og kommer til at du har siste versjon, kan det være en ide å kjøre en rens med CCleaner Hent CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'. Kjør også noen runder med 'Saker'. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Kjørte CCleaner nå, men ingenting skjedde. Jeg har også siste versjon, men de samme feilene oppstår enda, Opera skrur seg av uten synlig grunn. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 En nærmere sjekk kan kanskje være på sin plass. Se følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Har jo tross alt Ad-Aware Professional, så Spyware er det ikke. Har også Pc-Cillin som tar et par av spyware tingsene. Men det er ikke spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå