The 5 element Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har fått tilbod om ei Fujitsu Siemens E8210 frå jobben. Denne har eit X1400 128 MB 128 GDDR3 V-RAM skjermkort. Frå før så har eg ei litt eldre maskin med eit ATI Mobility Radeon 9700 256 MB skjermkort i. Det eg lurar på er det som står i nye maskina, betre, dårlegare eller har det nokon lunde same ytingane som Radeon kortet? Spør fordi eg blant anna brukar maskina til videoredigering i dag og vil ikkje ha ei ny maskin som ikkje er betre enn den eg har i dag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Har fått tilbod om ei Fujitsu Siemens E8210 frå jobben. Denne har eit X1400 128 MB 128 GDDR3 V-RAM skjermkort. Frå før så har eg ei litt eldre maskin med eit ATI Mobility Radeon 9700 256 MB skjermkort i.Det eg lurar på er det som står i nye maskina, betre, dårlegare eller har det nokon lunde same ytingane som Radeon kortet? Spør fordi eg blant anna brukar maskina til videoredigering i dag og vil ikkje ha ei ny maskin som ikkje er betre enn den eg har i dag. 8266463[/snapback] Det er mye bedre og denne linken bør gi deg en pekepinn selv om ATI 9700 ikke er med men ATI 9600 er der og de er nesten like i ytelse. http://www.notebookcheck.net/Mobile_Graphi...rk_L.844.0.html Endret 29. mars 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå