Gå til innhold

X1400 128MB vs Mobility Radeon 9700

Anbefalte innlegg

Har fått tilbod om ei Fujitsu Siemens E8210 frå jobben. Denne har eit X1400 128 MB 128 GDDR3 V-RAM skjermkort. Frå før så har eg ei litt eldre maskin med eit ATI Mobility Radeon 9700 256 MB skjermkort i.

Det eg lurar på er det som står i nye maskina, betre, dårlegare eller har det nokon lunde same ytingane som Radeon kortet?

Spør fordi eg blant anna brukar maskina til videoredigering i dag og vil ikkje ha ei ny maskin som ikkje er betre enn den eg har i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått tilbod om ei Fujitsu Siemens E8210 frå jobben. Denne har eit X1400 128 MB  128 GDDR3 V-RAM skjermkort. Frå før så har eg ei litt eldre maskin med eit ATI Mobility Radeon 9700 256 MB skjermkort i.

Det eg lurar på er det som står i nye maskina, betre, dårlegare eller har det nokon lunde same ytingane som Radeon kortet?

Spør fordi eg blant anna brukar maskina til videoredigering i dag og vil ikkje ha ei ny maskin som ikkje er betre enn den eg har i dag.

8266463[/snapback]

Det er mye bedre og denne linken bør gi deg en pekepinn selv om ATI 9700 ikke er med men ATI 9600 er der og de er nesten like i ytelse.

http://www.notebookcheck.net/Mobile_Graphi...rk_L.844.0.html

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...