Ebob Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Til julen 2005 fikk jeg en Creatice Zen Micro. Den har fungert veldig lenge helt til en dag hvor jeg skulle slå den på. Den starter opp så ser man start skjermen helt batteriet går tomt og mp3 spilleren skrur seg av. Er det noen jeg kan gjøre med det, eller er den rett og slett ødelagt? Endret 29. mars 2007 av Ebob Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Prøvd og plugge den i pcën og oppdatere, reinnstalere fw? Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hmm pc`n min finner ikke mp3 spilleren Da har jeg problem hvis jeg må oppdatere den. Instalert programmet som fulgte med og sånt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Skjer det ikke noe med mp3 spilleren når du plugger den til? Endret 29. mars 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jo den skrur seg på, men jeg får ikke gjort noe med den inne på pc`n. Finner den ikke på Zen media explorer heller. Endret 30. mars 2007 av Ebob Lenke til kommentar
-Vetle- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Reinstaller hele Zen Micro Programmet og prøv på nytt . Hadde sånne problemer jeg og , men det var med Ipod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå