Gå til innhold

Komplett sitt Gamer PC tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å da så. Merket ikke at det følgte med skjerm :p

Men da er det jo en ganske god pris ;)

Det er en ganske god pc til gaming. Bare lite minne. Har 1 GB jeg også, og like bra skjermkort og prosessor. Noen spill Sluker ram. Sånn som BF2, F.E.A.R og sånt hakker på medium grafikk hvis du har 1 GB. Men den holder. Men du burde kanskje kjøpe 1 gb ram etterhvert.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Om du vil at maskinen skal holde til de nye spillene som kommer i 2-3 år må du byttet skjermkortet til GeForce 8800 eller et annet DX10-kort som kommer. Allere til sommeren kommer de første spillene som kjører på DirectX 10, og da nytter det ikke med et skjermkort som ikke støtter det.

Kommer jo selvfølgelig om du har tenk å spille de nye spillene som kommer.

Om du kjøper konfigurerer til GeForce 8800 GTS 320MB (billigste i serien, og billigste DX10-kort) og øker til 2GB RAM, så vil systemet være langt bedre fremtidsrettet mot spill, og dette koster deg 1000kr ekstra. Blir det for dyrt kan du konfigurer billigere alternativ som det passer deg. Kanskje du ikke trenger 500GB HDD f.eks.

Endret av Tobye
Lenke til kommentar

tror d er noe jeg må ta over tid, 500gb klarer jeg lett å bruke opp så det tror jeg at jeg må ha... egentlig bare litt desp på en helt dugende pc nå fordi den jeg har atm er en laptop som slår seg av 5-10 ganger daglig av seg selv pga overoppheting, og bor på en ganske døll plass hvorav jeg ikke har annet å ta meg til, må låne peng av min far og der er d en begrensing av hvor mye jeg får låne, oppdatere pcen tar jeg vel når jeg merker d trenges, om ett år eller noe kan jeg vel tenke meg. Men enda ett spørsmål er vel hvordan vista er med spill, vet kommende spill støttes veldig bra, men hvordan er d med f.eks CS, wc3 og de spillende der?

Lenke til kommentar
tror d er noe jeg må ta over tid, 500gb klarer jeg lett å bruke opp så det tror jeg at jeg må ha... egentlig bare litt desp på en helt dugende pc nå fordi den jeg har atm er en laptop som slår seg av 5-10 ganger daglig av seg selv pga overoppheting, og bor på en ganske døll plass hvorav jeg ikke har annet å ta meg til, må låne peng av min far og der er d en begrensing av hvor mye jeg får låne, oppdatere pcen tar jeg vel når jeg merker d trenges, om ett år eller noe kan jeg vel tenke meg. Men enda ett spørsmål er vel hvordan vista er med spill, vet kommende spill støttes veldig bra, men hvordan er d med f.eks CS, wc3 og de spillende der?

8267892[/snapback]

Hvis du har cden til OSet ditt kan du bruke produktnøkkelen som står på den bærbare maskinen din. Da sparer du 800 kr somdu kan legge i penger til et DX10 skjermkort i stede for 7950GT. Regner med at du ikke har bruke for den bærbare lenger hvis du kjøper deg stasjonær-

Lenke til kommentar

der er enda ett problem, må ha den bærbare, har garanti på den så får ny, men den er snart 3 år gammel, og må ha den både i år og neste år, IKT krever laptop og almenn påbygg er pålagt laptop så :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...