Gå til innhold

program som genererer data til mysql

Anbefalte innlegg

Ja, det har seg altså slik at jeg er midt opp i et hovedprosjekt hvor vi bruker mysql, og nå kunne jeg trenge litt tilfeldig data så jeg kan teste et par ting med litt større mengder data. Det jeg altså lurer på er om noen kjenner til programvare eller script som kan genererer dette for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det har seg altså slik at jeg er midt opp i et hovedprosjekt hvor vi bruker mysql, og nå kunne jeg trenge litt tilfeldig data så jeg kan teste et par ting med litt større mengder data. Det jeg altså lurer på er om noen kjenner til programvare eller script som kan genererer dette for meg.

8265852[/snapback]

Et kjapt søk på google hjelper alltid. Fant linker til flere kommersielle verktøy som gjør dette, og mange open source verktøy. Blant sistnevnte så jo dette ut til å være det du er ute etter:

http://sourceforge.net/projects/dbmonster/

Hilsen Werner

Lenke til kommentar

8265852[/snapback]

Tror Dada Engine Script er det rette for deg.

Sjekk ut Appedix B her for å se eksempel på å generere data med Dada Engine.

Endret av ofredstie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...