Gå til innhold

Ta bilder av barn :/ hvordan gå fram?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde tenkt å ta bilder hvor emnet er "barn som leker" og "porterttt" av barn.. men er litt usikker åssen jeg skal gå frem.. hva slags bildeformat burde jeg ta?, location? jeg tenkte da å ta bilder av barn som leker i sandkassa, mens vi ser at det er barn i bakroudnen som leker bare at det er litt uskarpt

er i barnehagen..

så, hva mener dere? noe tips?

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har og vil ha barnas oppmerksomhet mest du tar bildet, kan du vinne på å se over eller ved siden av kameraet, ikke gjemme deg bak det.

Har ellers ikke så mye å bidra med, vet ikke helt hva du er på jakt etter. Tenk generell komposisjon.

Lykke til!

M.

Lenke til kommentar

Bruk teleobjektiv slik at du kan stå på lang avstand, da merker de ikke at du er der og du slipper at de gjør seg til. De beste blinkskuddene kommer på denne måten.

Mvh AW (med mange tusen barnehage-barn bilder bak seg, jobber i bhg)

Lenke til kommentar
Jobber du i bhg, gatebarn? Er det for en barnehage du skal ta bilder eller er det kun for din egen del?

Forøvrig er det jo bare å fyre i vei. Du beskrev jo selv et en situasjon som kan være bra (barn i sandkassa)

Fornøyd med 1D Mark III....?

8270285[/snapback]

nei jobber ikke i barnehage nei:p går på skole;) du skjønner jeg holder på med et prosject hvor emnet er "Grupper(mennesker) & Kjærlighet" så da tenkte jeg, hvorfor ikke ta bilder av barn som leker? og barn som holder hånda med hverandre(noe jeg tviler på at jeg vill få til)

Lenke til kommentar
Hvordan har du fått tak i den allerede? skulle ikke den komme i april? :thumbup:

8277863[/snapback]

nei, dessverre så har jeg ikke fått den enda. selvom jeg hadde ønska å hatt den i mine hender akkuart nåå.. venter på far skal komme hjem..

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...