Gå til innhold

HW løkkefotball - meld deg på!

Hvilken dato passer for deg?  

60 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for deg?

• 26. mai
      9
    • 2. juni
      0
    • 9. juni
      7
    • 16. juni
      8
    • Samme for meg
      36

Anbefalte innlegg

Huff. Spilte fotball for mjaaaa, en 12 år siden, og veit sånn ca hvilke retning ballen skal sparkes hvis jeg treffer den. Hvis dette er kvalifikasjoner nok så sett meg på nølende (kommer ann på dag / tid).

Men, tror dette blir veldig utdritning og underholdende for tilskunde da med en masse nerder som løper rundt uten å faktisk vite hvor de skal.

Bare husk å skaffe gule vester. Hater når de på samme laget prøver å drible meg! :p

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke lest igjennom så mye her, så jeg vet ikke hva som er diskutert... Trådstarter burde legge inn konkret informasjon om by og litt tid i førsteposten. Så Torshov var foreslått som sted, det passer meg bra siden jeg bor der. Men jeg tror Voldsløkka er en god mulighet. Det er titt og ofte ledig på kunstgresset og om det skulle være fullt er det alltid en gigantisk gressplen med mål. I verstefall er det grusbane der og.

Jeg er i hvert fall med!

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest igjennom så mye her, så jeg vet ikke hva som er diskutert... Trådstarter burde legge inn konkret informasjon om by og litt tid i førsteposten. Så Torshov var foreslått som sted, det passer meg bra siden jeg bor der. Men jeg tror Voldsløkka er en god mulighet. Det er titt og ofte ledig på kunstgresset og om det skulle være fullt er det alltid en gigantisk gressplen med mål. I verstefall er det grusbane der og.

Jeg er i hvert fall med!

8277254[/snapback]

Fyren er visstnok banna, så da er det ikke så jævla lett ;)

Bjølsen er kresset. Voldsløkka er grusen. Etter hva jeg har forstått

Lenke til kommentar
Bjølsen er kresset. Voldsløkka er grusen. Etter hva jeg har forstått

8277283[/snapback]

Det er det dummeste jeg har hørt. :p

Voldsløkka er hele stedet. Det inkluderer hjemmebanen til Skeid, en svær gresslette, kunstgressbane, to grusbaner, innendørshall og skatepark for å nevne noe.

8277331[/snapback]

Joda, men gressletta ved siden av har av en merkelig grunn et annet navn :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...