Gå til innhold

HW løkkefotball - meld deg på!

Hvilken dato passer for deg?  

60 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for deg?

• 26. mai
      9
    • 2. juni
      0
    • 9. juni
      7
    • 16. juni
      8
    • Samme for meg
      36

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Grefsen stadion, enkelt å komme seg til. Man tar bare 12'er trikken mot kjelsås, deretter går man av på "Stadioen" holdeplassen. Etter det er det en 100M med gange, så er man på grefsen stadioen, en stor fotballbane(noe trening der) med kunstgress.

Om det er for fullt det, så har man myrerjordet kun 200M unna, for å komme dit går man også av på stadioen.

Hvis ingen av disse er aktuelle så har man jo Skeidbanen nede ved sinsenkrysset.

Sleng meg opp på nølere, forresten :)

Lenke til kommentar

Hm, k. Ser bare ofte når jeg er ute å sykler, på vei hjem fra skolen eller å ha vært ute, at det ikke er så mange der. Men blir vel litt feil tider av døgnet det.

Myrerjordet er vel ikke så ille da? Selv om det kan være gjørmehelvette.. trente forresten der i over 3 år selv med Kjelsås G91(Men det endrer ikke på det faktum at jeg SUGER i fotball :no: ).

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Myrerjordet er ille, spiller aldri der med venner. Vi pleier å spille i Bjølsenfelten, for det er alltid minst en bane som er ledig. Og gress er lav, iforhold til Myrerjordet. Bor faktisk 3min unna Myrerjordet ca

Lenke til kommentar
Myrerjordet er ille, spiller aldri der med venner. Vi pleier å spille i Bjølsenfelten, for det er alltid minst en bane som er ledig. Og gress er lav, iforhold til Myrerjordet. Bor faktisk 3min unna Myrerjordet ca

8268549[/snapback]

Ja, samme her (3 min fra Myrerjordet).

Men jeg er nok mye mindre kresen på baner og slikt. I motsetning til deg, du spiller jo på juniorlaget.

Bjølsen kan jo være bra, ellers så har du jo som det er nevnt på forsiden; Linderud. Fotballbanen der er jo slett ikke så ille.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...