Gå til innhold

HW løkkefotball - meld deg på!

Hvilken dato passer for deg?  

60 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for deg?

• 26. mai
      9
    • 2. juni
      0
    • 9. juni
      7
    • 16. juni
      8
    • Samme for meg
      36

Anbefalte innlegg

Vil folk spille på gresslette eller i sånn ballbinge eller hva man kan kalle det. Sånn staten har bestemt at skal være over alt.

8266084[/snapback]

Jeg stemmer for gress.

Alltid opptatt, med mindre vi kommer i ni-ti tiden om morgen.. Uansett kunstgress er egentlig ikke herlig om sommer, ekkelt faktisk.. Mye bedre med gress

8266090[/snapback]

Finnes da nok av plasser å ta av. :)

Ved sinsenkrysset er det en gedigen slette, f.eks. Finner alltid et sted å være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes da nok av plasser å ta av. :)

Ved sinsenkrysset er det en gedigen slette, f.eks. Finner alltid et sted å være.

8266118[/snapback]

Jeg snakker om kunstgress som jeg siterte av deg, bjølsenfelten er en svær slette som jeg stemmer for vi skal spille i. Bjølsen ligger ved Nydalen

EDIT; Voldsløkka og bjølsenfelten er det samme, med mindre du tenker på grusbane. Det er Voldsløkka

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Artig ide.

Bjølsenfeltet/ voldsløkka er et glimrende valg. Der er det kunstgress, men den banen er ofte opptatt. Like ved er det en stor slette med ekte gress. Der står det også mål til disposisjon. Om ikke det var nok, er det grusbane rett ved (Voldsløkka).

I disse dager er det null problem å finne bane der oppe.

Skriv meg opp dersom det blir på Bjølsen.

edit: Dato? I mårra klokka 5! Husk, godværet holder bare en uke til.

Endret av tom watt
Lenke til kommentar
Tomat-Ulf joiner også. Vi skal være på lag. :wee:

8266013[/snapback]

Uttafor Nebben i Lillestrøm er det jo en gressplen. trur det skal væra mål der også.

8266058[/snapback]

Jess, der er det helt konge. Kan jo dra og bade etterpå? Jeg stemmer for nebben. Forresten er jeg med :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...