Gå til innhold

HW løkkefotball - meld deg på!

Hvilken dato passer for deg?  

60 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for deg?

• 26. mai
      9
    • 2. juni
      0
    • 9. juni
      7
    • 16. juni
      8
    • Samme for meg
      36

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg og danielzu er med.

øl og løkkefotball = ace ^^

Tog på 6,5 timer hver vei og fotball og stæsj, men hva gjør man ikke for the power of Ida, samt å leke tufte med en gjeng hwnerder? <3

8284683[/snapback]

Er du frekk mot meg og Aidskake eller!?

*takle*

Lenke til kommentar

DJ_Dark, får inntrykk av dine innlegg at du er god i fotball. Trener du ofte eller? :)

Synes at det er kjedelig at vi må vente til sommer, bedre å gjøre det snarest som mulig. Ikke idag, neste søndag eller søndag etter det. Hva synes folk?

Lenke til kommentar
DJ_Dark, får inntrykk av dine innlegg at du er god i fotball. Trener du ofte eller? :)

Synes at det er kjedelig at vi må vente til sommer, bedre å gjøre det snarest som mulig. Ikke idag, neste søndag eller søndag etter det. Hva synes folk?

8285045[/snapback]

Jeg er 1000% enig med deg.

Jeg har ikke trent en dritt i det siste, men jeg har spilt fotball i 12 år da.. Det hjelper jo meg litt. Og jeg kan i alle fall se jeg er "god" i fotball mot nerder som nesten ikke kan spille. Når jeg hører noen her forklare hvor "gode" de er blir jeg litt redd for beina mine :D

Lenke til kommentar
DJ_Dark, hehe ok :) Spiller sjølv i fotball fremdeles, junior førstelag :) Håper at noen her er også gode ellers er det håpløst :p

8285056[/snapback]

Weee! Enda en som spiller. Noe førstelag var jeg aldri på. Spilte mer halvseriøst for å han noe å gjøre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...