Gå til innhold

HW løkkefotball - meld deg på!

Hvilken dato passer for deg?  

60 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for deg?

• 26. mai
      9
    • 2. juni
      0
    • 9. juni
      7
    • 16. juni
      8
    • Samme for meg
      36

Anbefalte innlegg

Kennethdammyr, sletta pluss kunstgresset blir ofte omtalt som Bjølsenfelten mens grusbanen, hallen, skatebanen, tennisbanne og skeidbanen blir omtalt som Voldsløkka. Det er jo en grense mellom begge stedene, nemlig gjerde.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har leggbeskyttere

:devil:

8278348[/snapback]

Det kommer du til å trenge med stjerneskuddene mine. :cool:

Pollen med datoforslag hadde vært fint. Hint, hint.

8278359[/snapback]

Skuddene er no problemo. Jeg tar på mine fordi jeg er redd at flere kommer til å bomme på ballen og treffe meg!

Lenke til kommentar

Jeg spiller instinktivt rått og blir ofte sendt av banen for rått spill.

I alt fra fotball og innebandy til badminton og volleyball.

Ingenting som følelsen av å dælje til en fyr i fullt sinne med badmintonracketen :love:

Evt. sparke en spiller i ryggen, ta ballen som kommer noen sekunder senere, for så å rote seg bort og gå på bærtur.

Det viktigste er ikke å vinne, men å skade flest spillere på motstanderens lag :D

Lenke til kommentar
Jeg spiller instinktivt rått og blir ofte sendt av banen for rått spill.

I alt fra fotball og innebandy til badminton og volleyball.

Ingenting som følelsen av å dælje til en fyr i fullt sinne med badmintonracketen :love:

Evt. sparke en spiller i ryggen, ta ballen som kommer noen sekunder senere, for så å rote seg bort og gå på bærtur.

Det viktigste er ikke å vinne, men å skade flest spillere på motstanderens lag :D

8279098[/snapback]

Hvordan i helvette greier du å bli utvist fra Volleyball?

Lenke til kommentar

eh... Rå takling og krangel med dommeren? :p

Vel, uansett, jeg slo en ball halvhardt i ansiktet til en irriterende fyr så han ble litt satt ut og gymlæreren så ikke blidt på det og snakka til meg osv og da det kom frem til at det var et lite utløp av irritasjon over flere år fikk jeg en lekse i normal folkeskikk og at man ikke kunne gå rundt å gjøre sånt.

Jeg tok ikke balltre og slo ned unger i en barnehage bare fordi de gnåler og er irriterende, sa han hvor jeg da svarte med at jeg har vært ganske close flere ganger og jeg gleder meg til den dagen jeg vet jeg skal dø eller bli fjerna fra offentligheten for resten av livet.

Da skal jeg først gå amok i en barnehage med et balltre, så skal jeg ta med meg ei helautomatisk rifle og masse ammunisjon og gå amok på et større sted med masse folk og prøve å få tatt flest mulig mennesker før jeg blir tatt :love:

Det svarte jeg læreren med og ble utestengt fra volleyballkampene i en tid fremover, og andre ballspill.

Sikkert en grunn til at karakteren vippa fra 4 til 3 også.

Men null stress :p

edit: Når jeg tenker meg om, var det kanskje ikke svaret jeg gav læreren, men det jeg skulle ønske jeg gav læreren og sa det til ham da jeg møtte ham i fylla noen år etterpå :p

Alt i alt sa jeg bare at han fortjente det og at vi skulle spillt med medisinballer i steden for små, lette volleyballer.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nebbursvollen må man vel betale for å komme inn? +stengt for sesongen snart? eller er det parkområde utenfor gjerdene også?

-Jeg vil gjerne være med

-Foreslår Frigg-feltet 200m unna Majorstuen T-bane, stort område med masse mål

Lenke til kommentar

DJ_Dark, det sa læreren på u.skolen, rådgiveren, læreren på vgs og random folk jeg har spillt løkkefotball mot og med opp gjennom åra.

Jeg husker en periode på u.skolen at alle ville jeg skulle være på deres lag for da ble sjansen for at jeg "angrep" de for å få ballen mindre.

Ikke at det hindra meg fra å ta ballen fra medspillere med vold :p

Mine tåblæsere har møtt mang en skinnlegg og forårsaket mang en stor og sterk gutt til å hyle i smerte :p

Lenke til kommentar
DJ_Dark, det sa læreren på u.skolen, rådgiveren, læreren på vgs og random folk jeg har spillt løkkefotball mot og med opp gjennom åra.

Jeg husker en periode på u.skolen at alle ville jeg skulle være på deres lag for da ble sjansen for at jeg "angrep" de for å få ballen mindre.

Ikke at det hindra meg fra å ta ballen fra medspillere med vold :p

Mine tåblæsere har møtt mang en skinnlegg og forårsaket mang en stor og sterk gutt til å hyle i smerte :p

8279146[/snapback]

Ok, jeg bestemmer at du skal være cheerleader med Kitty :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...