Gå til innhold

Dynavoice Magic F6 vs XTZ 99 2.2 V2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi testet høytalerne fordi det var helg å vi ikke hadde noe grandis. Artig var det :) , Men det er en n00b test som vi sier, ikke noe mer. Blir vi å teste disse 2 proffisonelt så blir det romskifte og massiv flac nedlastinger og kanskje stjeling av cd-spiller.

Lenke til kommentar

F6'ene har imponert både meg og folk jeg kjenner. Faktisk har 2 stykk gått over til disse etter demo hjemme hos meg. Da har det både blitt spillt Katie Melua, trance, Rammstein etc etc. :)

Når man tenker på prisen er det rett og slett utrolig at det er mulig å få kjøpt sånn lyd til under tusenlappen!

Endret av jovaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Fikk nettopp tak i et par Dynavoice høyttalere på Netthandelen.no til 400,-. Var det er bra kjøp eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Fikk nettopp tak i et par Dynavoice høyttalere på Netthandelen.no til 400,-. Var det er bra kjøp eller?

8299022[/snapback]

:eek: det er jo nesten gratis!

8299031[/snapback]

Gleder meg til å få dem i hus! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Lurer nesten på å kjøpe ett par jeg også å få testet de hjemme.

Går jo fort mye mere enn 400,- på en kveld på byen for å si det sånn!

8299099[/snapback]

Mye billig på netthandelen, ja. Spesielt i påska.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Denne testen klarte jeg bare ikke å ta seriøst :!: Er stappet med skrivefeil, utrykk hentet eller minst inspirert fra Lyd og Bilde og sammenligningen er mellom høyttalere som ikke er i samme prisklassen eller er laget med samme formålet.

Men så klart,kom jo en del gode ting ut av det,og er enig om en del av det som sies om F6. Mener selv den er langt bedre å se på i sort pianolakk enn den fæle cavados fargen :roll:

Lenke til kommentar
og sammenligningen er mellom høyttalere som ikke er i samme prisklassen

Er jo det som er meningen, og teste om de er noe tess i forhold til dyrere høyttalere :roll:

8316475[/snapback]

Vel,det sier jo seg selv at de ikke kan holde følge med høyttalere som er 10 ganger så dyre :roll: Og den slags sammenligning har jo allerede blitt gjort av Lyd og Bilde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I forgårs fikk jeg mine nyinnkjøpte Dynavoice F6 i hus. Med frakt og det hele kom de på 650,- (netthandelen).

Må bare få si at jeg er mektig imponert over dem. Etter litt kalibrering på reciveren var de så og si perfekte (selv om de ikke er skikkelig spillt inn enda). De spiller høyt og har en fin klarhet i lyden.

Satt dem sammen med resten av sourround-anlegget og det var rett og slett en nytelse å se film.

Lenke til kommentar
I forgårs fikk jeg mine nyinnkjøpte Dynavoice F6 i hus. Med frakt og det hele kom de på 650,- (netthandelen).

Må bare få si at jeg er mektig imponert over dem. Etter litt kalibrering på reciveren var de så og si perfekte (selv om de ikke er skikkelig spillt inn enda). De spiller høyt og har en fin klarhet i lyden.

Satt dem sammen med resten av sourround-anlegget og det var rett og slett en nytelse å se film.

8380894[/snapback]

Grattis da :D Ingenting som er like digg som nye høyttalere i huset :love: Prisen var jo også veldig levelig,da jeg kjøpte dem kom det på noe lignende 1200 etter alle omkostninger :hrm:

Jaja, sett på musikken og nyt helgen du :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fikk mine Dynavoice F6 i hus for noen dager siden og er ganske imponert av hva de leverer av godlyd. Kjører disse med en nylig anskaffet brukt Yamaha AX-890 forsterker.

Synes de leverer litt for mye bass egentlig, så etter å ha testet med diverse musikk-sjangere, nytt/gammelt, og løping frem & tilbake for henholdsvis å putte inn/ta ut Bass-port-puter både oppe/nede, konkluderte jeg med at kun puter i nedre bassporter holder for å ta bort den "værste" brummlinga, og et kompromis for å kunne spille diverse cd'er uten å måtte styre ustanselig med disse putene.

Må si meg tildels uenig i hva som hevdes i brukertesten det refereres til. Men som andre har påpekt også, var vel ikke lokalitetene(betong) eller musikkvalget helt optimalt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...