mind Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg har ett integrert skjermkort og et vanlig. når jeg satt inn det vanlige så ble det integrerte disablet. jeg har to skjermer og vil gjerne nytte meg av begge, men hvordan får jeg nå da brukt begge når det ene kortet er inaktivt..? vær så snill å svar så fort dere leser dette (hvis dere kan det) Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 er ikke helt mitt område men jeg tror visst det innebygde kjørere på agp bus, at det er umulig å bruke det sammen med ett annet agp kort. men som sakt jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
mind Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 en annen sa omtrent det samme, han sa at det var umulig å aktivere det integrerte kortet så lenge et annet er montert.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 tja, kompisen min hadde 2 skjermkort, men ingen var intigrert... men jeg tror nok ikke at det funker for det intigrerte bruker jo agp og.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 har man et intigrert skjermkort så kan det ikke kjøres samtidig med et agp kort sies det. men hvis du for eks har et pc og et agp kort så skal det gå fint :smile: eller så kan du jo bruke et dual screen kort eller en tv ut port :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå