OgnOmm Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har en gammel creative cdrw 6x4x24x og det låter veldig rart i den. Skurrelyder. Noen som vet noe om dette, kan det skade cd'er? MÅ den skiftes ut? Har liksom ikke peng akkurat nå. Lenke til kommentar
format c: Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Trodde alle Creative spillere hadde vareopptelling jeg. De er jo ikke ukjent for å lage lyder mener jeg. Er du sikker på at det ikke er resonans fra kabinettet? Uansett er det bare å kjøre på til cd´ne komer flygende. Da er det ut å handle nytt. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Den er jo 3 år gammel, så jeg blir ikke skuffa om det sier stopp. Men jeg får kjøre på til pengene komer løpende etter meg :razz: Lenke til kommentar
format c: Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Du kan jo ta sjansen og åpne og kikke, kanskje noe har hoppet ut av sin vanlige possisjon. Vanskelig å gjøre noe med slitasje. Du får veie opp mot hvor mange 100 stabler med plater du har svidd av, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå