mau5trap Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Etter et par års pause fra fotballbanen, kunne jeg godt tenke meg å begynne igjen. Jeg sluttet i første omgang fordi jeg ikke likte meg spesielt godt på laget. Ettersom det er et par år siden jeg spilte fotball fast, og i ettertid har det bare blitt i gymen på skolen, eller på fritiden med venner, tror jeg ikke akuratt jeg er god nok for noe lag. Det jeg lurer på er om det faktisk finnes lag i Oslo området som spiller mest for gøy? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 De fleste lagene i 8. divisjon spiller "mest for gøy" som du skriver. Laget jeg spiller på begynner trening i disse dager, og jeg regner med at det gjelder for de fleste lagene i divisjonen. Hvor gammel er du, hvor på banen spiller du og hvilket nivå har du spilt på før? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 er 17, blir 18 i år. Spilte som Keeper stort sett. Spilte 4 år på 11er Fotball før jeg sluttet. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hmm. Jeg stod i mål forrige sesong, men det var kun fordi jeg reiv av no greier i kneet mitt sesongen før. Skal sende en mail til lagleder for å høre om vi har fått ny keeper. Hvis ikke; er du klar for å stå i mål? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740420&hl= prøv her Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 hmm. Jeg stod i mål forrige sesong, men det var kun fordi jeg reiv av no greier i kneet mitt sesongen før. Skal sende en mail til lagleder for å høre om vi har fått ny keeper. Hvis ikke; er du klar for å stå i mål? 8266167[/snapback] kan godt tenkes det Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ok, sender deg en PM så fort jeg har fått svar fra manageren. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 supert hvor er det dere trener/spiller kamper? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Pre-season er på jordal. Kunstgress. Etterhvert blir der Frogner stadion som er grus. Det er et bevisst valg for å holde pyser unna klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå