Gå til innhold

Hvor lang tid etter kan jeg få legeerklæring?

Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går du på grunnskolen så ville jeg tatt med meg lege erklæring for å begrunne fraværet. Videregående skole har det ikke noe betydning for, da er det bare viktig at du sparer på den, slik at du kan vise den til bedrifter vist de evt lurer på hvorfor du har høyt fravær

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at du kan få trekt fra noen dager om du har en grunn til å være borte. Du kan jo alltids få dem til å ta en kopi av den, som de tar vare på på skolen.

Men Det jeg tror trådstarter kanskje spør om, er om legen vil lage en legeerklæring for alle dagene, og det kommer an på legen, det ahr blitt ganske strengt med at du skal gi legen besjed så fort det er noe som kan bli legeerklæring av, det er ikke så enkelt å få bakoverdatert en legeerklæring som før. Men om du har en god grunn (sykdom), og legen er klar over den, så pleier det ikke på å være noe problem.

Lenke til kommentar
Hvis du tenker på å gå til legen i etterkant for å få legeerklæring, så får du nok ikke det.

Ørjan...

8265814[/snapback]

Dette kommer faktisk ann på legen. Jeg har gått på legekontoret på en torsdag og fått attest fra tidsperioden mandag-Torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...