Ziltoid Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Kanskje litt dumt spørsmål, men hva er en freeloader?8282543[/snapback] En disk som "lurer" konsollen til å tro at den er fra en annen region (USA, Japan f. eks), slik at man kan spille importerte spill Veldig greit siden man ikke mister garantien i motsetning til om man skulle ha modchippet konsollen Endret 31. mars 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen som vet om en av tri-wing delene i dette settet passer til wii'en? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=116217 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen som vet om en av tri-wing delene i dette settet passer til wii'en? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=116217 8288686[/snapback] Passer ikke. alt for stort. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) var det jeg var redd for, takk Hvis noen bor i Arendalsområdet, har et tri-wing jern til salgs og leser dette, PM meg Endret 1. april 2007 av trydis Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 fikk tak i et og installerte wiikey'en i dag med loddebolt fra biltema til 59,90 Tok litt tid, men fungerer flott... Lenke til kommentar
lerry Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Så nå kan man endelig brenne spill på dvd-r ? Både GC og Wii spill ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 I morra den dag ryker min Wii nedover mot EssspeN sine hender Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Fant en butikk i nærheten som kunne innstallere cyclowiz. Lurer litt på om jeg skal slå til på det nå. Frister jo unektelig meget mye med en chip *Edit, er det noe negativt med cyclowiz utenom muligheten for å spille backups via SD kort? Jeg har ikke et 5GB kort liggende uansett, så det er egentlig ingen fordel for meg å kunne det Endret 3. april 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 cyclowiz har hatt en del DRE titler, men de lovte en oppgradering. Vet ikke om den er sluppet eller om de ga opp ?!!? Akkurat nå oversvømmes markedet av chiper (cloner) og prisene synker som en stein, så lite å hente for de "seriøse". Litt sånn ala tyvene stjeler fra tyvene greie dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå