Gå til innhold

ultra travel tripod?

Anbefalte innlegg

Jeg har et passe stort, klumpete (og veldig billig) stativ. Jeg har sett noen som har slike små søte som ser ut som 3x radio-teleskopantenner med en liten base på toppen. Er disse brukbare, og har noen noen linker?

Hvis det kunne være f.eks 2/3 høyde, være litt knotete å dreie i 2 akser, best for flatt underlag og ikke dønn stødig så hadde det blitt mer enn kompensert ved at det gikk ned i en sidelomme, eller et annet sted som gjorde at det ble tatt med hver gang?

-k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er interessert i disse gorillapodene. Er det noen som har erfaring med disse og som vil fortelle?

8289334[/snapback]

Kjøpte et slikt rett før påske. Nå har jeg ikke erfaring eller sammenligningsgrunnlag, men om du bor i bergen slik jeg har fortsått det på tidliger poster er du velkommen til å låne det en dag eller to. Send PM

Endret av moyd
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skulle hatt meg et stativ for macro, er desse som er nevn ovenpå bra til macro? Har en canon ef 100 f: 2.8 macro objektiv.

8503827[/snapback]

Da vil du kanskje heller ha et stativ med ben som du kan legge strakt ut på bakken og med lang stang til å plassere kameraet vekk fra midtpunktet på stativet. Disse kalles helt sikkert "makrostativ" eller noe i den duren. Slike sikler jeg etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...