knutinh Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har et passe stort, klumpete (og veldig billig) stativ. Jeg har sett noen som har slike små søte som ser ut som 3x radio-teleskopantenner med en liten base på toppen. Er disse brukbare, og har noen noen linker? Hvis det kunne være f.eks 2/3 høyde, være litt knotete å dreie i 2 akser, best for flatt underlag og ikke dønn stødig så hadde det blitt mer enn kompensert ved at det gikk ned i en sidelomme, eller et annet sted som gjorde at det ble tatt med hver gang? -k Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg har et Slik Mirage, som jeg vil si er ganske portabelt. Det går riktignok ikke ned i lomma, men det er både lite og lett. Endret 29. mars 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
pederk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Vi har et stativ som høres perfekt ut for deg på skolen, men jeg vet dessverre ikke hva det heter. Det jeg vet er iallefall at det fins! Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er interessert i disse gorillapodene. Er det noen som har erfaring med disse og som vil fortelle? Lenke til kommentar
moyd Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg er interessert i disse gorillapodene. Er det noen som har erfaring med disse og som vil fortelle? 8289334[/snapback] Kjøpte et slikt rett før påske. Nå har jeg ikke erfaring eller sammenligningsgrunnlag, men om du bor i bergen slik jeg har fortsått det på tidliger poster er du velkommen til å låne det en dag eller to. Send PM Endret 4. april 2007 av moyd Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har allerede kjøpt den. Kan krølles sammen og hives i kamarasekken og har mange bruksområder. Ellers takk for tilbudet! Lenke til kommentar
Roadracoon Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Som rejse stativ anvender jeg Slik AMT PRO 330DX med et Velbon QHD-61Q kuglehoved det er måske ikke det mindste men robust og stabilt, for mig vigtigt da jeg ofte tager billeder i svagt lys og panofotos Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har et Slik Mirage, som jeg vil si er ganske portabelt.Det går riktignok ikke ned i lomma, men det er både lite og lett. 8265095[/snapback] Den så interessant ut. Har du en link eller komplett modell-navn? -k Lenke til kommentar
Merida Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skulle hatt meg et stativ for macro, er desse som er nevn ovenpå bra til macro? Har en canon ef 100 f: 2.8 macro objektiv. Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skulle hatt meg et stativ for macro, er desse som er nevn ovenpå bra til macro? Har en canon ef 100 f: 2.8 macro objektiv. 8503827[/snapback] Da vil du kanskje heller ha et stativ med ben som du kan legge strakt ut på bakken og med lang stang til å plassere kameraet vekk fra midtpunktet på stativet. Disse kalles helt sikkert "makrostativ" eller noe i den duren. Slike sikler jeg etter. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gorillapoden ser veldig interessant ut - den åpner for ganske kreative vinkler Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skulle hatt meg et stativ for macro, er desse som er nevn ovenpå bra til macro? Har en canon ef 100 f: 2.8 macro objektiv. 8503827[/snapback] sjekk ut nye Manfrotto 190PROX Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 sjekk ut nye Manfrotto 190PROX 8521743[/snapback] Dette var et stilig stativ. Er det stødig og solid nok til et speilrefleks med et tungt objektiv og eventuelt ekstra vekt som batterigrep og blits? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå