Joachim_F Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Civilization IV: Beyond the Sword vil gjøre tiden etter kruttets oppfinnelse mer spennende. Les mer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hey, det finnes allrede en tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740053&hl= Lenke til kommentar
pertm Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kult selv om jeg kommer neppe se noe på den på en tid. Gidder ikke tenke på utvidelser før jeg en gang får mer tid til å spille i det hele tatt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vi får se om jeg kjøper dette. Warlords var jo forsåvidt en grei ekspasnjon, men det var ikke mye nytt man fikk. Kanskje det er litt mer spenst i denne. AtW Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Det er en del ting jeg liker her. For det første synes jeg spillet har en tendens til å gå litt fort i sluttfasen, så det er fint at denne delen av spillet blir utvidet. For det andre har jeg ofte ergret meg over at spionasjemulighetene kommer så sent (og derfor bruker jeg dem nesten aldri), og synes det er bra hvis disse innføres på et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Enig med Joachim, i III'ern bruke jeg spionasje mye mer. i IV bruker jeg det nesten ikke. Bra også at det skal skje mer action etter at man finner opp kruttet. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Herlig, synes alltid tiden fra 1800-tallet ca og til slutten er dønn kjedelig. Kanskje det blir litt variasjon og utfordring da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg