tobbesen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hei, jeg har skaffet meg en ny harddisk, en 400 gb samsung jeg koblet denne inn i sata 3 kontakten, men ikke bios eller windows har den hva skal jeg/skulle jeg ha gjort edit: se post 7 Endret 29. mars 2007 av tobbesen Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Høyreklikk på Min Datamaskin og velg behandle.Da vil det komme opp ett nytt vindu,trykk da diskbehandling og der vil forhåpentligvis disken din være.Du må formattere den før den vises noen andre steder enn her..Høyreklikk da på disken og velg formatter. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 nei, er ikke der kan jeg ha gjort noe gæernt? trenger litt hjelp her nå... Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 ? har dette hovedkortet http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=637 Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 jeg hadde ikke satt sata kontakten ordentlig i men, kan noen hjelpe meg med en fremgangsmåte for å sette opp mine 2 gamle hdd i raid? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 det jeg skal gjøre er: sette opp 2 disker i raid, legge alle filer på den nye, så installere både xp og vista på raid og alle prog.... trenger litt hjelp Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 da har jeg tatt backup av filene, what to do next? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå