Gå til innhold

Siste GDI Misson C&C3

Anbefalte innlegg

Gjorde nettopp ferdig siste mission på GDI. Men var en irriterende feil på slutten. Alle de siste filmene sier jeg bruke "Liquid Tiberium Bomb", men det gjorde jeg ikke. Noen andre som har samme feilen på slutten? Kan jo være EA går ut ifra at alle kommer til å bruke bomben, men hvis det er en alternate ending så hadde det vært fint om noen bekreftet det før jeg gidder spille siste mission om igjen.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spilte det gjennom 2 ganger i dag, er vist bare 1 slutt :(

brukte den bomba første gangen, så ville jeg klare det uten bomba... men fikk samme slutt igjen  :thumbdown:

8274809[/snapback]

Det er to slutter. Prøvde å fullføre en med, og en uten å slippe bomben. Det kom forskjellige sluttvideoer.

Lenke til kommentar

Kan være at det at du brukte bomben ble lagt til i profilen din, siden ting som intel/medaljer og om du har greid begge campaigns (for bonus campaign), så det kan hende det har lagt seg der?

Lag en ny, bruk koder og se om du får den andre slutten?

Lenke til kommentar

Jeg for min del brukte ikke bomba første gangen, og fikk "snill gutt"-slutten. Når jeg så laster inn like før slutt igjen og faktisk bruker bomba, får jeg samme slutten. Spillet er kjøpt og betalt, så det har NULL med piratkopi eller ei å gjøre.

Lenke til kommentar
Kan være at det at du brukte bomben ble lagt til i profilen din, siden ting som intel/medaljer og om du har greid begge campaigns (for bonus campaign), så det kan hende det har lagt seg der?

Lag en ny, bruk koder og se om du får den andre slutten?

8316087[/snapback]

Prøvde å lage en ny profil - slang over en savegame fra siste brett til den nye profilen - no joy.

Har fullført mission en 3rd gang nå - på easy i stedet for normal (2x normal).

No joy.

Har patchet til 1.3 - no joy :(

bah..takk for forslag uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...