MaDKiM Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Gjorde nettopp ferdig siste mission på GDI. Men var en irriterende feil på slutten. Alle de siste filmene sier jeg bruke "Liquid Tiberium Bomb", men det gjorde jeg ikke. Noen andre som har samme feilen på slutten? Kan jo være EA går ut ifra at alle kommer til å bruke bomben, men hvis det er en alternate ending så hadde det vært fint om noen bekreftet det før jeg gidder spille siste mission om igjen. Endret 29. mars 2007 av Highlander Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 skal vistnok være 2 forskjellige slutter. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Spilte det gjennom 2 ganger i dag, er vist bare 1 slutt brukte den bomba første gangen, så ville jeg klare det uten bomba... men fikk samme slutt igjen Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Spilte det gjennom 2 ganger i dag, er vist bare 1 slutt brukte den bomba første gangen, så ville jeg klare det uten bomba... men fikk samme slutt igjen 8274809[/snapback] Det er to slutter. Prøvde å fullføre en med, og en uten å slippe bomben. Det kom forskjellige sluttvideoer. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er det jeg har gjort, men får samme slutten begge gangene Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Får også to forskjellige slutter.. Savet rett før for å slippe å ta hele brettet om igjen.. den første gangen bombet jeg med fly.. og den andre med bomba. Endret 1. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 2 slutter ja, den ene knuste jeg dem med ion cannon, den andre med bomba. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 er stuck med 1 slutt jeg. Spilt gjennom 2 ganger. Brukte ikke bomben noen av gangene. Siste gangen brukte jeg ikke Ion cannon heller. Kun standard units. (ikke fiendens heller). ganske irriterende for å si det mildt... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 er stuck med 1 slutt jeg. Spilt gjennom 2 ganger. Brukte ikke bomben noen av gangene. 8314928[/snapback] Bruk bomben for den andre slutten. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 er stuck med 1 slutt jeg. Spilt gjennom 2 ganger. Brukte ikke bomben noen av gangene. 8314928[/snapback] Bruk bomben for den andre slutten. 8314986[/snapback] Altså jeg får den slutten hvor de sier jeg har brukt Liquid Tiberium bomb'en hver gang. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har du kjøpt spillet eller har du fått tak i det ved bruk av litt mindre lovlige metoder? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan være at det at du brukte bomben ble lagt til i profilen din, siden ting som intel/medaljer og om du har greid begge campaigns (for bonus campaign), så det kan hende det har lagt seg der? Lag en ny, bruk koder og se om du får den andre slutten? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg for min del brukte ikke bomba første gangen, og fikk "snill gutt"-slutten. Når jeg så laster inn like før slutt igjen og faktisk bruker bomba, får jeg samme slutten. Spillet er kjøpt og betalt, så det har NULL med piratkopi eller ei å gjøre. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan være at det at du brukte bomben ble lagt til i profilen din, siden ting som intel/medaljer og om du har greid begge campaigns (for bonus campaign), så det kan hende det har lagt seg der? Lag en ny, bruk koder og se om du får den andre slutten? 8316087[/snapback] Prøvde å lage en ny profil - slang over en savegame fra siste brett til den nye profilen - no joy. Har fullført mission en 3rd gang nå - på easy i stedet for normal (2x normal). No joy. Har patchet til 1.3 - no joy bah..takk for forslag uansett. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 noen som har en savegame hvor den "gode endingen" blir vist? så får jeg lage en temp reinstall - kopiere savegamen over, og få sett den riktige endingen. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg savet før jeg ødela basen ved hjelp av tanks mm, og fikk da, som nevnt over, "good boy" slutten. Loadet og brukte bomba(digg bombe;)) og fikk da "bad boy" slutten. Spilte på normal. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 reinstallerte spillet - kopierte over savegamen bra backup'en - og fikk dermed riktig slutt. tydeligvis flere som har problemet der ute så regner med at det blir patchet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå