maZe- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei. Jeg tror jeg har fått et lite problem. Jeg har merka det at bilen svinger til venstre når jeg gir ekstra gass i rundt 60km/t. Det svinger ikke mye, men det er slik at jeg må holde igjen rattet. Jeg har en gammel golf 2 og har ikke kjørt inn i noen fortauskant eller noe slikt. Jeg har merket dette problemet nå nylig. Mulig det er veiene jeg kjører på? Jeg har også prøvd å kjøre på en rett vei og bremset ned i 50km/t, da skjer det ingenting. Jeg spurte en kar på jobben om han visste hva dette kunne være, og han sa at det var forstillinga mi dersom bilen svinga når jeg bremsa. Kan det være luftmangel i dekkene og slikt? Takk for alle detaljerte svar. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det kan være feil lufttrykk i dekkene, feil på drivverk, sporete veier, breie dekk på sporete veier osv. Men har lest ett eller annet sted at Golf drar mest på ene siden.. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 vet du hvilken side den drar mest på? hehe.. snåle greier men. veiene jeg kjører på er sporete og kan t.o.m være slik at de heller på ene siden :S feil på drivverk, hvordan sjekker jeg dette? har bare hatt bilen i 2 mnd og først nå klikker den :S Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hjelper sikkert med en 4-hjulskontroll også. Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mest sannsynligvis så har du 1 stk. skjev forstilling. Gjør som Mekker`n sier, ta en 4-hjulskontroll. Lenke til kommentar
trra Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Forhjulstrekk er jo kjent for å styre til en side hvis du akselerer kraftig, jo mer hk man har i forhjulstrekk, jo mer merker man det. Endret 30. mars 2007 av trra Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 trra.. tror det er tilfellet det med styre til en side med mer gass.. for det er det den gjør. sjekket det idag, og det er kanskje også litt lite luft i samme dekket som akselerer mest :/ må fikses i morgen takk for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå