rublings Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ser på bil nå, og har kommet fram til at jeg sikkert ender opp med en golf. Men tenkte jeg kunne poste her bare for å se om det var noen gode forslag. Kriterier: -Ikke bruke for mye bensin -helt ikke under 100hk, må ha litt futt -MAX 40 k, helst under -Billige deler for service ol. -Bra med styling, men dette er ikke et must. -Ikke se helt herpa ut Takker for alle svar Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 golfer er fine biler til ungdomsbil. har en selv. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Syns du det er greit med 1.8L på 90 hk og framhjulsdrift er golf en veldig bra bil. Ellers har vi jo volvo 240/740/940, bmw 320, 520, sierra, scorpio, osv... er ikke altfor mange å velge mellom. Personlig ville jeg heller hatt en fin golf enn en stygg 240, 520, sierra... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Honda Civic. Spreke og gjerrige motorer, uendelige muligheter for styling, alle slags prisklasser (avhengig av årsmodell selvsagt) og driftssikker så det holder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå