Axys Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ehm,, jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal lage boot-cd med dette programmet... Har lasta det ned og pakket ut fila med winrar. Står et sted at jeg må brenne ut image fil, men hvilken fil ser jeg etter? (Jeg bruker forresten nero 6.0 til å brenne ut cd..) Om dere kan si hvilken fil jeg skal bruke og hvordan jeg fikser denne boot cd'n for memtest86. TAKK! Her er noen bilder som jeg mener skal inneholde filen jeg trenger.. Endret 29. mars 2007 av Axys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Last ned Ultimate BootCD, som er gratis, og som inneholder samme program, så har du løst problemet. http://www.ultimatebootcd.com/ Endret 29. mars 2007 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er jo bare å brenne ut .iso filen med f.eks Nero. Lenke til kommentar
Axys Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Last ned Ultimate BootCD, som er gratis, og som inneholder samme program, så har du løst problemet. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå