Gå til innhold

Morgan Kane - Serien


Anbefalte innlegg

Vil bare lage en tråd for Morgan Kane serien siden jeg ikke ser no i forumet. Kanskje noen av de mest gripendes bøkene jeg har lest, samler opp bøkene ifra det nyeste opplaget, de med 2 i 1 bok og brunt cover.

 

Er det noen andre som synes Morgan Kane bøkene er artig lesestoff? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler denne siden

 

Morgan Kane

 

Har selv lest alle bøkene 3 ganger nå opp gjennom årene. Fantastiske bøker synes jeg. Eneste minuset er at filmen ble så tragisk dårlig.

 

Det er 83 Morgan Kane bøker ja. Men det er heldigvis ikke slutt der. Det kom også 3 Diablito bøker. Disse handler mest om sønnen til Morgan Kane, men helten selv dukker også opp i innimellom. Etter dette kom det 4 El Diablo bøker. Disse handler om Morgan Kane å sønnen på lik linje.

 

Anbefaler selvsagt at folk leser alle jeg har nevnt her, da de er knallbra å lettleste bøker alle sammen.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Er ikke enig med dere. Men smaken er vel delt. Noen liker standard klisjee western med halv erotiske innslag, og noen ikke. Ser egentlig ikke hva de har som er så fantastisk (eller bare bra) med disse bøkene. Har vel egentlig bare lest 7 av dem, så det kan være jeg har vært uheldig med de syv, for av ca 80 bøker så kan vel ikke alle være like dårlige som de jeg har lest.

 

Men sangen om han er evig kul =D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...