Gå til innhold

Noen som kan anbefale et MMORPG-spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undrer meg over at det ikke er noen som har nevnt Anarchy Online. Her har du et fantastisk MMO med stor spillerbase og enorm dybde.

Ja det begynner å bli utdatert på grafikken, men det hindrer det ikke å være et meget solid spill.

Det beste er at det er fullt mulig å spille det gratis i fullversion....må betale noen kroner for evt expansions, men det kan man jo ta dersom man liker konseptet.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Undrer meg over at det ikke er noen som har nevnt Anarchy Online. Her har du et fantastisk MMO med stor spillerbase og enorm dybde.

Ja det begynner å bli utdatert på grafikken, men det hindrer det ikke å være et meget solid spill.

Det beste er at det er fullt mulig å spille det gratis i fullversion....må betale noen kroner for evt expansions, men det kan man jo ta dersom man liker konseptet.

8651719[/snapback]

Har prøvd Anarchy Online ja, men jeg syns ikke det er noe særlig bra..

Skal stikke innom komplett.no og kjøpe Age of Conan, er det noe tillegsutgifter på det egentlig?

Lenke til kommentar
Gratise?

Du har jo alltids Maplestory og Runescape, men hvis du skal få et ordentlig "bra" MMORPG, så må du nokk ut med noen penger, og det beste MMORPG'EN som er ute i disse dager, er vell ingen andre en World of Warcraft

Men du kan jo heller vente og heller begynne å spille Warhammer Online eller Age of Conan når de kommer ut.

9533749[/snapback]

Ooooooh, Warhammer Online, det så ikke så dumt ut, blir det månedsavgifter på det?

Og når kommer det ut?

Hva er egentlig Maplestory? Det har jeg alldri hørt om, ser ganske spennende ut :D

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar

Jeg har testet det meste som er av gratis mmorps's.

Setter på mine char lvls.

FlyFF - Flyff Website - rm lv88, BJ lv72

Silkroad Online - Silkroad Website - Archer lv29

Cabal Online - Cabal Website - Blader lv13

2moons - 2moons Website - blade lv10

Ruff Rose - Ruff-Rose Webpage - Hawker 6X

Vel det er noen av de mmorpg'a som jeg syntes har god kvalitet og mye morro.

Ruff rose er egentlig en privat tracker av RoseOnline, men den er av svært høy kvalitet. Den berømte hackeren 'deebee' kjent i iRose. Kapret serverene til Gravity, og begynte faktisk å arbeide for dem. (tetting av hull, bugs etc.)

Nå har han startet en egen server, som står bak en massiv firewall som skal sikre more alle slags angrep (Ddos). Rose Online er bare noe av det beste som er av korean mmorpg's. Grafikken er glimrende og characterene ser guddommelige ut i høyere lvl.

Ellers, har flyff et absolutt enestående community. max lvl er 120, og bare et fåtall har nådd målet. Noen kaller dette et endeløst grind, men jeg mener det må til. For at ikke alle skal gå rundt som topp-level. *kremt*WoW.

Rose Online:

r.o.s.e-b.jpg

Flyff:

flyff10.jpg

Cabal Online:

CabalMovie01.gif

Lenke til kommentar

Ingen.

Spil singelplayer med online option.

Jeg har spilt MMORPGer siden Ulitma Online, og har kommet til konlulsjonen at alle er egentlig møkk og ufattelig ensidige.

Du får ingenting ut av det. Du bare kaster penger ut vinduet. Kjøp heller et rpg som har gratis online spilling, som NWN eller Two Worlds eller noe som det.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Er det noe som er kjedelig er det singelplayer spill. Med eller uten multiplayer option. Siden multiplayer delen skjelden er godt nok laget. I mmorpgs har du valuta, et er kjøping/selling, enchanting og 'fame'.

Det er samhold i guilder, og man kan prate og ha det gøy på teamspeak når man grinder. Blir ofte godt kjent med spillere i mmorpgs, jeg var i guild med noen som faktisk tok fly tvers over USA for å møte noen i guilden. Jeg får i alle fall mye ut av det.

1. Skriver raskere på tastatur.

2. Blir bedre i engelsk.

3. Får forståelse for nettikette, og hvordan man oppfører seg.

(misbruk av caps, fjortiss språk og utakknemmelighet)

4. Blir bedre på kjøp/salg. Kjøpe billig selge dyrt, gjøre kupp.

I WoW så syntes jeg man blir litt spoiled. Autolootsharing system, altfor lett lvling, Auction house.. ja slike ting. Men likevel blir WoW ofte et pratetema mellom folk :) og det er jo bare positivt det.

Lenke til kommentar
Flyff er ikke bra, det suger, rett og slett.. Spilte runescape før, men sluttet fordi jeg tenkte at jeg måtte begynne å spille ordentlige kjøpe spill hvis du skjønner. Men Runescape er nok det beste gratise rollespillet du kan få tak i..

8266566[/snapback]

Tror jeg skal prøve Flyff "og" Runescape jeg, håper jeg finner noe jeg liker da :)

Takk :love:

8266775[/snapback]

ble lvl 103 på runescape jeg, og hadde 27 mil, før jeg ble lei og byttet brukeren mot "papir"

du burde prøve warlords battlecry, 1 og 2 eren er begge bedere en 3'ern synes jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...