Kadra kadabra Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har et nybegynnerspm. Når jeg klipper video på timeline og da ønsker å flytte det, så blir jo lyden liggende igjen. Så hvordan låser jeg all lyd til bildet, slik at når jeg flytter video fram og tilbake, så følger lyden etter?? [ Denne Melding var redigert av: Kadra kadabra på 2002-12-14 22:16 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Ved å ikke bruke Photoshop, som er et bilderedigeringsprogram? Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Som yummi nevnte bruker du sikkert ikke photoshop, men for å kunne svare på spørsmålet trenger vi riktige opplysninger.. Så: Hva er det egentlig du bruker?? Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 veldig morsomt da...jeg mente selvflgelig premier..men nå er det for sent. jeg har mistet jobben som grafisk ansvarlig på det stedet hvor jeg jobbet..eh..det var vel uansett snakk tidsspørsmål før de skjønte hvor lite jeg kan.jaja..ta godt vare på jobbene deres da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå