Zash Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heisan Jeg sliter med at internett leseren min sliter med å åpne nye sider. Det tar unormalt lang tid, og er meget irreterende. Dette hjelper både IE 6 og nyeste Opera. Problemet gjelder ikke andre maskiner på samme nettverk. Noen som har noen tiltak for å løse dette problemet?? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heisan Jeg sliter med at internett leseren min sliter med å åpne nye sider. Det tar unormalt lang tid, og er meget irreterende. Dette hjelper både IE 6 og nyeste Opera. Problemet gjelder ikke andre maskiner på samme nettverk. Noen som har noen tiltak for å løse dette problemet?? 8264268[/snapback] Det kan være et virusproblem, og det kan være at maskinen er treg (Les:Du har for mye "drit" på pc'en) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Måler du rett hastighet på speedometer? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ta speedometer test, dersom den viser riktig hastighet så vil jeg anta at du har et lokalt DNS problem. Dette kan også testes i kommandovindu ved bruk av nslookup Lenke til kommentar
pine Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Prøv et annet DNS server. Sjekk trafikken din med RXTX eller DUmeter. Om du har veldig mye trafikk inn \ ut vil det påvirke browsing. Lenke til kommentar
Borgy246 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Min surfing har også vært treg idag. Kjører normalt sett på NGT sine DNS'er. Skiftet til powertech og hastigheten var tilbake Endret 29. mars 2007 av Borgy246 Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Personlig mistenker jeg av og til virusprogrammet mitt for å lagge websurfingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå