zeuhl Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Billett er sikret 8927420[/snapback] Topp, lover deg en opplevelse uten sidestykke!! Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Da var billetten i boks Gleder meg vilt til det her. 8926167[/snapback] knallbra, det burde du!!! :-) Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg synes egentlig 460 kroner per billett for å få sendt billett(ene) hjem i postkassen egentlig var nokså drøyt. Stiv pris til Sentrum Scene å være. Dette blir en artig opplevelse Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Skaffet meg billett i dag, plassnr. 1638 Hvis det stemmer med plassnr. så bør folk som vil på Magma (+Supp. Panzerpappa ) kjappe seg, ettersom Sentrum Scene max. tar 1800 personer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hmm. Vurderer det, men .. hm. Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Da er det klart at godeste Panzerpappa varmer opp for Magma. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skaffet meg billett i dag, plassnr. 1638 Hvis det stemmer med plassnr. så bør folk som vil på Magma (+Supp. Panzerpappa ) kjappe seg, ettersom Sentrum Scene max. tar 1800 personer. 9332493[/snapback] Fuck. Nå bør det stipendet komme snart... Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Her har dere flyer'n til flere tiårs beste konsertopplevelse i Norge. Enjoy! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skaffet meg billett i dag, plassnr. 1638 Hvis det stemmer med plassnr. så bør folk som vil på Magma (+Supp. Panzerpappa ) kjappe seg, ettersom Sentrum Scene max. tar 1800 personer. 9332493[/snapback] Fuck. Nå bør det stipendet komme snart... 9394536[/snapback] Stipendet kommer visst iløpet av noen dager, så med mindre det blir utsolgt iløpet av helga blir det Magma på meg! Yo, Zeuhl! Ser dette ut til å gå med såpass overskudd at det blir Univers Zero seinere eller? Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Yo, Zeuhl! Ser dette ut til å gå med såpass overskudd at det blir Univers Zero seinere eller? 9402178[/snapback] Vi får håpe det. Har spennende ting på gang. Arrangerer en annen konsert dagen etterpå, med direkte link til Magma. Detaljer offentliggjøres snart. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi får håpe det. Har spennende ting på gang. Arrangerer en annen konsert dagen etterpå, med direkte link til Magma. Detaljer offentliggjøres snart. 9421428[/snapback] Unektelig spennende! Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Vi får håpe det. Har spennende ting på gang. Arrangerer en annen konsert dagen etterpå, med direkte link til Magma. Detaljer offentliggjøres snart. 9421428[/snapback] Unektelig spennende! 9421551[/snapback] Hei alle sammen. Da er det klart at One Shot spiller på Amatøren lørdag den 29. september. One Shot består av gitaristen,bassisten og keyboardisten til Magma og Daniel Jeand'heur på trommer. http://www.myspace.com/oneshotrock Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dette var stort! Takk for en fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Helt enig. Fantastisk konsert! Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Takk for en glimrende Sentrum Scene-debut for mitt vedkommende. Gamle karen kunne synge jo Skikkelig samspillt gjeng til å telle ni stk. på scenen. Er det hold i det som ble sagt om Magma til Norge neste år? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Slenger meg på og takker for en flott konsert!! Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Takk for det alle sammen!!! Christian Vander og gjengen var utrolig imponert over publikum. De hadde ikke opplevd maken på år og dag. Så en stor takk fra alle i Magma og meg selv. Magma til Norge neste år kan bli en realitet. Har allerede diskutert dette med Christian og Stella. Men først må det økonomiske tapet ordnes opp i, så kjører vi videre med flere unike konserter. Ikke bare Magma og One Shot, men har mange andre spennende band jeg vil få inn til Norge. :-) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Får du Magma tilbake neste år skal jeg henge opp bilde av deg i stua Hvor mange betalende var vi egentlig på konserten? Lenke til kommentar
zeuhl Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Får du Magma tilbake neste år skal jeg henge opp bilde av deg i stua Hvor mange betalende var vi egentlig på konserten? 9610964[/snapback] Hehe.Takk for det. endte på 344 betalende, hadde break-even på ca. 600, så det svir en del med det underskuddet. Men neste gang vil det vel komme enda flere, regner med at alle og enhver som var der er mer enn fornøyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå