Fin Skjorte Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det kan da oppstå et såkalt anafylaktisk sjokk, som i verste fall kan ende med døden Dagbladet Og Tuxi som er så godt! Var jo alltid litt opptur å få hostesaften i militæret! :!: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kjipe greier ja. Forøvrig synes jeg Tuxi er noe av det mest latterlige produket jeg har prøvd. Det hjalp absolutt null & niks for meg mot hoste. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hjalp ingenting, men var jo godt da! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Enig! 14 14 14 Endret 29. mars 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
macciato Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 altså..Tuxi kan føre til allergireaksjoner...men du bør vel drikke en del før det her skjer! ikke følge bruksanvisningen f.eks. Tuxi smaker ganske godt da, så vanskelig å la være å ta litt mer enn man bør:P Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 altså..Tuxi kan føre til allergireaksjoner...men du bør vel drikke en del før det her skjer! ikke følge bruksanvisningen f.eks. Tuxi smaker ganske godt da, så vanskelig å la være å ta litt mer enn man bør:P 8275427[/snapback] Man skal ikke drikke mer enn at Tuxi har blitt tatt av markedet! Saken var at Tuxi laget noen antistoffer (elns- se linken) som først viste seg ved senere medisinsk behandling! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 De tar jo ting av markedet for et godt ord Men Tuxi har vel vært på markedet i hvertfall i tjue år, for jeg husker det fra når jeg var liten... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Miksturen inneholder et virkestoff, folkodin, som kan gi allergiske reaksjoner, særlig i huden. Men hostesaften kan også øke risikoen for alvorlige allergiske reaksjoner senere i livet, om man legges i narkose. Kanskje ikke noe vits å gamble på da! Selv om det smaker godt! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg helte i meg litersvis med Tuxi når jeg var 2-5 år gammel. Beste hostesaften noensinne, med tanke på smak. 90% av alle unger er jo livredde for vond medisin, men Tuxi er en god venn når man er syk. Kjedelig å høre at den har blitt livsfarlig. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Summa sumarum; Tuxi er en god, men livsfarlig venn! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg helte i meg litersvis med Tuxi når jeg var 2-5 år gammel.Beste hostesaften noensinne, med tanke på smak. 90% av alle unger er jo livredde for vond medisin, men Tuxi er en god venn når man er syk. Kjedelig å høre at den har blitt livsfarlig. 8282041[/snapback] Det som virkelig er kjedelig er at du har pådratt deg en potensiell dødelig situasjon pga. ei totalt verdiløs smørje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå