Gå til innhold

Trenger tilbakemeldinger på prosjekt! (Påbegynt)

Anbefalte innlegg

Heihei,

Jeg skal snart starte opp med et prosjekt for kjærsten min, et kabinett med Superman - Theme. Jeg hadde lyst til å få litt respons på designet før jeg begynner med prosjektet.

[bILDER LIGGER HER, TRÅDEN ER PÅ ENGELSK]

Det er så langt jeg har kommet på skissene. Fargen på kabinettet skal være svart, og det skal være et grønt theme over det hele. Grønn plexi, grønne katoder/UV, detaljer i plexi litt overalt osv.

Kom med forslag til hvordan jeg kan utvikle ideen min! Tar imot all konstruktiv kritikk med et smil :) Vil starte opp en worklog så snart jeg får noe å jobbe med, har snart bursdag så det blir rundt 20. april, da kan dere begynne å se etter en worklog fra min side, igjen! :) Denne gangen skal jeg gjøre ferdig prosjektet, det forrige gikk på grunn pga. mine arbeidspartnere..

Mvh

Øyvind

Prosjektet er påbegynt!!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen,

Lurer bare på en ting, sitter og skal snart bestille kabinettet med litt tilbehør. Men jeg er litt i tvil på belysning, noe skal det være. Men om det blir best med grønn kald katode eller UV katode er jeg usikker på. Noen synspunkter? Det skal ikke lyse opp for mye, helst ikke så det blir helt umulig å se inn gjennom den grønne plexien :)

Øyvind

Lenke til kommentar

Joda :) Det tror jeg og, skal prøve ut effekten på den UV blåe plexien min med en katode etterpå, blå og UV, for å se forskjellen :)

Syns om skissene da? Gjort en liten forandring, og det er at jeg kuttet ut plexien i bunn, samt at jeg kanskje tar bort plexien på Eject-knappen på Dvd-spillern.

Har forresten et lite spørsmål: Pyntelist/Dekorasjonslist, blir det noe lignende dette?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Den er grei, skal bruke de til gjennomgangshull for kabler, så det ikke blir så spiss kant, og kablene kan ødelegges. :)

Følg med Her hvis dere vil se på utviklingen.

Har slettet bildene fra serveren min, men alle ligger i den nye tråden :) Det blir lettere å ta det på engelsk, siden jeg skal poste loggen min i et engelsk forum, vurderer å bruke engelsk her og.

Lenke til kommentar

Ok, skjønner. Hullene blir litt forskjellig, så tenkte på noe som jeg kunne forme som jeg ville, blir sikkert noen avlange hull, runde osv., alt ettersom hvilke kabler som skal gjennom!

Hvis du så på de bildene jeg linka til, så er det en lignende effekt jeg vil ha, er ikke så farlig hvor langt ut det stikker, men må jo seff ikke stikke ut for mye :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Takk takk!

Det er påbegynt for en stund siden ja, jeg har glemt den tråden her. Skal informere om i første post!

8684967[/snapback]

ok, skal følge med..men no skal eg legge meg etter ein deilig fotballkveld for ein United supporter :) natta folkens..Sorry Offtopic :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...