nordin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg klarte å søell noen dråper på piltstenea, og nå er hele tastaturet fucket opp. Piltastene virker ikke, men hele tida blir skjermen scrollet i alle retninger (se bare over) selv om jeg har fjernet tastene. Utrolig lite hva disse laptoptastene tåler . Er detnoen som veto m det er mulig å d<isable piltastene på et vis? Ogn' oen somv et hvor usb-konvertorref or tastatur-innganger selges? Trenger en kjapt! Er lite keen på å sende inn laptopen i flere uker, spesielt nå som deter påske og fri. Vil dette dekkes av garantien? Deter jo min egen feil at jeg søler, men deter utrolig hvor lite laptopene tåler. Mistet den i bakken (med veske) slik atbrenneren ble øde lagt, og nå har jeg mistet tre knapper til som blir hhv nr 7, 8 og 9 i rekken av tapte taster. Har ikke råd til en svindyr reparasjon. Tips? Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Er det bare til å sette på scroll locken? I så fall er problemet løst. Jeg lurer dog fortsatt på dette med garanti og usb-konvertor, eventuelt hvor jeg kan få tak i et billig tastatur med USB-utgang på ledningen. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du svarte på garantispørsmålet ditt selv, det var du som sølte. Overgang usb ps/2, eller ihvertfall usb-tastatur får man vel billig stor sett overalt? Alle nettbutikker, clas ohlson, store supermarked etc. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Du svarte på garantispørsmålet ditt selv, det var du som sølte. Overgang usb ps/2, eller ihvertfall usb-tastatur får man vel billig stor sett overalt? Alle nettbutikker, clas ohlson, store supermarked etc. 8264301[/snapback] Fant et på Elkjøp til 149,-- Er vel en OK pris det. Hvor mye tror du jeg må betale for å då ASUS til å fikse tastaturet mitt? Skal reparere en del andre ting også, som den ødelagte brenneren jeg nevnte, samt at PCen ofte slår seg av automatisk når jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå