larsmartin1988 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Russetiden 2007 er snart i gang. Jeg dropper bilen, og skaffer meg en sykkel istedet pga penger å gjøre. Noen som har noen GODE forslag til hva jeg kan gjøre med den? Det skal være billig og greit og en enkeltsykkel, ikke tandem. Er rødruss så lakkering er alt jeg har klart så langt:p Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Få deg en sykkel med lasteplan forran. Der kan du sette en god stol, parasoll og en liden cd-spiller. I tillegg kan du kanskje ka en liten kjølebag til forfriskninger. Selv tenker jeg å ha russebåt når jeg skal være russ neste år. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du kan også sette på ett lite mopedbatteri elns og får litt neonlys på kjærra Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Men dropp dieselaggregatet:P Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 SYKKEL? det e lite russ det skaff deg en kompiss en god del øl og kjøretøyet TRILLEBÅRE! da ler du i 8uker fremover HEIA TRILLEBÅREN =) Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Russetiden 2007 er snart i gang. Jeg dropper bilen, og skaffer meg en sykkel istedet pga penger å gjøre. Noen som har noen GODE forslag til hva jeg kan gjøre med den? Det skal være billig og greit og en enkeltsykkel, ikke tandem. Er rødruss så lakkering er alt jeg har klart så langt:p 8263936[/snapback] Du kan skylde på klimaendringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå