Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har en god en! Denne teknikken har jeg selv prøvd, og vil absolutt anbefale den! Her er hva du gjør: Du setter deg ned å prater med denne jenta/gutten, men sørg for å ha fisket til deg et tema som begge er interesert i, eller gjør som meg og snakk om noe du veit hun/han liker. som for eksempel sommerferien som er rett rundt hjørnet.. Si noe som: "Herregud, jeg gleder meg så sinnsykt til sommerferien! Det skal bli så deilig!" og mens du lever deg inn med et entusiastisk kroppspråk, stryker du deg på halsen/skulderen/haken etc, idet du sier ordet "Deilig" men ikke gjør det for åpenbart. Når dere har fått snakket litt, og kanskje har sporet av samtalen om hvor "Deilig" sommerferien skal bli, er det på tide å gjøre det samme igjen. Dere er nå inne på f.eks. hva dere skal gjøre i sommerferien. Nå sier du for eksempel: "Jeg skal uansett spise masse is. Det er jo så deilig! Ligge på stranda med en is og kanskje en pils i solnedgangen. Det blir så deilig!" Og igjen stryk deg på samme stedet idet ordet "Deilig" og stryk så lenge du ser hun koser seg med tanken. Men ikke overdriv, og få det til å gli naturlig inn i samtalen. Dette er om sagt bare eksempler på ting å si. Nå ser dere mønsteret her. Få han/hun til å asossiere bevegelsen du gjør med hånda med den følelsen du gir han/henne når du prater om noe deilig. Og når du vil gjøre nådesstøtet, og sier for eksempel: "Du...du skal ikke bli med hjem en tur da? hvis du vil?" Det siste spørsmålet vil sette han/henne i en tankeprosess, og i det du sier spørsmålet så stryker du deg på samme stedet igjen. Nå vil hun/han forhåpentligvis få litt av den samme gode følelsen hun fikk inni seg, da du snakket om disse herlige tingene, og du vil få en vesentlig fordel. Underbevissthet er en kjempe fin sak Er hun/han i utgangspunktet overhode ikke interesert, kan du nok glemme dette. Men hvis du veit at du kanskje har en god fot innenfor, er det bare å slå til! good luck! milt 8654748[/snapback] Dette er jo faktisk en type "hypnose" som er blitt brukt av profesjonelle. Så en film om dette en gang. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 "Lyst til å se om skruen min passer mutteren din?" Litt risky siden "mutter" kan tolkes på flere måter.. 1 Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hva gjør gutten hvis jenta sier "ja"? Gir henne en kjeks eller starter å klå? 8496114[/snapback] Si "Oi. Det var visst den siste kjeksen. Men jeg har en pakke til hjemme - blir du med?" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 "Lyst til å se om skruen min passer mutteren din?" Litt risky siden "mutter" kan tolkes på flere måter.. 9015687[/snapback] Jeg ville i hverfall blitt sint hvis du kalte den fine ringen jeg hadde på ringefingeren for "en mutter". Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) De 2/10 som ikke blir med har som oftes en type som er i militæret eller noe sånt tull. 8284908[/snapback] eller kjæreste? eller synes du er stygg? eller ikke er ute på byen for å dra hjem med en fyr? Endret 6. juli 2007 av litjpia86 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 "Lyst til å se om skruen min passer mutteren din?" Litt risky siden "mutter" kan tolkes på flere måter.. 9015687[/snapback] Jeg ville i hverfall blitt sint hvis du kalte den fine ringen jeg hadde på ringefingeren for "en mutter". 9016934[/snapback] Eh.. Gjett hva mutter betyr på tysk da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 "Lyst til å se om skruen min passer mutteren din?" Litt risky siden "mutter" kan tolkes på flere måter.. 9015687[/snapback] Jeg ville i hverfall blitt sint hvis du kalte den fine ringen jeg hadde på ringefingeren for "en mutter". 9016934[/snapback] Eh.. Gjett hva mutter betyr på tysk da.. 9017127[/snapback] aaaaaaw... takk Har eigentleg ikkje nokon triks Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 "Lyst til å se om skruen min passer mutteren din?" Litt risky siden "mutter" kan tolkes på flere måter.. 9015687[/snapback] Jeg ville i hverfall blitt sint hvis du kalte den fine ringen jeg hadde på ringefingeren for "en mutter". 9016934[/snapback] Eh.. Gjett hva mutter betyr på tysk da.. 9017127[/snapback] Tell me... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Å være seg selv er det man sier for å få kjærester, å få pult er noe helt annet. Vil du ha triks? Finn en stupfull jente. Funker bankers. 8271448[/snapback] Også angrer hun å anmelder deg for voldtekt Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Å være seg selv er det man sier for å få kjærester, å få pult er noe helt annet. Vil du ha triks? Finn en stupfull jente. Funker bankers. 8271448[/snapback] Også angrer hun å anmelder deg for voldtekt 9019827[/snapback] Slår aldri feil. Og hadde det vært omvendt, så hadde ingen trodd det Endret 6. juli 2007 av Milt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tell me... 9019765[/snapback] mamma Lenke til kommentar
griped Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) hørt om bussjåføren som ikke kunne si S men som erstattet S-en med F? - flapp av, flapp av! Alle får fitte! Edit. Fant på en nå i farta, hehe -Jeg har god erfaring med å rote, vil du bli med meg hjem og se soverommet mitt? har ikke prøvd den selv altså Endret 7. juli 2007 av griped Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 "Vil du ha frokost på sengen imorgen?" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 "Vil du ha frokost på sengen imorgen?" 9031496[/snapback] "Hva vil du ha til frokost? " Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 "Vil du ha frokost på sengen imorgen?" 9031496[/snapback] "Hva vil du ha til frokost? " 9031511[/snapback] Pølse eller bacon? :!: Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Paal_* Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 can i putt my junck in your trunck.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Den tråden her var bare for genial. Dette var visst kvelden for å utforske resten av diskusjon.no, eller hva Marius? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Den tråden her var bare for genial. Dette var visst kvelden for å utforske resten av diskusjon.no, eller hva Marius? 9048819[/snapback] Hehe, greit å ha interesser andre steder enn bare fotoforumet, slik at vi får oss noen latterkuler innimellom. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 fortell henne hvor deilig du selv er Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 fortell henne hvor deilig du selv er 9164944[/snapback] Blir ikke det litt rart da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg