Bruktbilen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvem kan si nei til sex nå? Gi den replikken, og så gi hun den katta Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) ja.. alltid gutter som må risikere avvisning.. 8499026[/snapback] Det kommer ann på Hvorfor er det jenta som er den personen som liksom skal "VELGE"? Hvis du får en jente til å like deg så er det DU som velger. Skal du la det skje noe mer eller ikke..? Har et par jenter på nakken nå... Ho ene er lesbe og ho andre er bare helt uintressant. Lesba er møkadeilig, men hva hjelper det.. Jeg vil ikke være sammen med noen som er lesbe sånn innimellom. Og ho andre er altfor sjenert.. Det orker jeg bare ikke. Lite morro. Plager ikke meg at dem liker meg, men er sinnsykt irriterendes og få sånne meldinger fra de midt på nattan: "Hei puus.. Hva gjør du da? Gjort noe kult i dag eller? Kooos.. veldig glad i deg <3<3<3" (Jeg sover slik som de fleste andre her i norden gjør, for helvette) Bruktbilen: Se for deg en jente med downs som sender deg det bildet av den pusen, vil du ligge med ho da? Endret 29. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Snakker du slemt om folk med downs nå? fy fy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bazukh er 100% jente, ja. 8495984[/snapback] Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ja.. alltid gutter som må risikere avvisning. Har en power attitude fra Ross Jeffries som er rå på akkurat dette. Ta til deg denne tankegangen og du vil aldri bli avvist igjen. Power attitude 2: I NEVER GET REJECTED, I ONLY DISCOVER IF A WOMAN HAS GOOD TASTE. En kraftig reframe av hvordan det egentlig er, men den er virkelig effektiv. Har virket for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da bør du selv gå utifra at du er ekstremt tiltrekkende, ellers kan du nok vente å få deg noen på trynet. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da bør du selv gå utifra at du er ekstremt tiltrekkende, ellers kan du nok vente å få deg noen på trynet. 8505301[/snapback] Pleier jenter å slå deg? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da bør du selv gå utifra at du er ekstremt tiltrekkende, ellers kan du nok vente å få deg noen på trynet. 8505301[/snapback] Pleier jenter å slå deg? 8505580[/snapback] JEg for min del har blitt slått av jenter Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Da bør du selv gå utifra at du er ekstremt tiltrekkende, ellers kan du nok vente å få deg noen på trynet. 8505301[/snapback] Pleier jenter å slå deg? 8505580[/snapback] JEg for min del har blitt slått av jenter 8505835[/snapback] Jeg også, men da er det av sorten: Kom å ta meg for hevlette, jeg er så keen på deg! Kanskje ikke så ille, men det er av flørtesorten. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Da bør du selv gå utifra at du er ekstremt tiltrekkende, ellers kan du nok vente å få deg noen på trynet. 8505301[/snapback] Det er en holdning, det er ikke noe du skal si til damene/jentene du blir avvist av. Du skal ikke gå rundt å si (etter du har blitt avvist): "Du har jo utrolig dårlig smak, synd for deg at du ikke fikk gleden av å være med meg". Du misforsto, men nå har vi ordnet den biten. Endret 30. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en god en! Denne teknikken har jeg selv prøvd, og vil absolutt anbefale den! Her er hva du gjør: Du setter deg ned å prater med denne jenta/gutten, men sørg for å ha fisket til deg et tema som begge er interesert i, eller gjør som meg og snakk om noe du veit hun/han liker. som for eksempel sommerferien som er rett rundt hjørnet.. Si noe som: "Herregud, jeg gleder meg så sinnsykt til sommerferien! Det skal bli så deilig!" og mens du lever deg inn med et entusiastisk kroppspråk, stryker du deg på halsen/skulderen/haken etc, idet du sier ordet "Deilig" men ikke gjør det for åpenbart. Når dere har fått snakket litt, og kanskje har sporet av samtalen om hvor "Deilig" sommerferien skal bli, er det på tide å gjøre det samme igjen. Dere er nå inne på f.eks. hva dere skal gjøre i sommerferien. Nå sier du for eksempel: "Jeg skal uansett spise masse is. Det er jo så deilig! Ligge på stranda med en is og kanskje en pils i solnedgangen. Det blir så deilig!" Og igjen stryk deg på samme stedet idet ordet "Deilig" og stryk så lenge du ser hun koser seg med tanken. Men ikke overdriv, og få det til å gli naturlig inn i samtalen. Dette er om sagt bare eksempler på ting å si. Nå ser dere mønsteret her. Få han/hun til å asossiere bevegelsen du gjør med hånda med den følelsen du gir han/henne når du prater om noe deilig. Og når du vil gjøre nådesstøtet, og sier for eksempel: "Du...du skal ikke bli med hjem en tur da? hvis du vil?" Det siste spørsmålet vil sette han/henne i en tankeprosess, og i det du sier spørsmålet så stryker du deg på samme stedet igjen. Nå vil hun/han forhåpentligvis få litt av den samme gode følelsen hun fikk inni seg, da du snakket om disse herlige tingene, og du vil få en vesentlig fordel. Underbevissthet er en kjempe fin sak Er hun/han i utgangspunktet overhode ikke interesert, kan du nok glemme dette. Men hvis du veit at du kanskje har en god fot innenfor, er det bare å slå til! good luck! milt 1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Milt: Ikke det at jeg tror det funker, men det skal bli utrolig morro å prøve ut i morgen :!: Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg tror jeg er homofil. kan du hjelpe meg og sjekke? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Milt sin eide. Men ser for meg noen litt kinkige situasjoner hvor det blir alt for overdrevent. Det skal uansett testes! Høres skikkelig morsomt ut. DET ER SÅ DEILIG, med skikkelig trøkk på deilig. hihihihih Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 DET ER SÅ DEILIG, med skikkelig trøkk på deilig. hihihihih 8658874[/snapback] Vi snakker om subtile hint til underbevisstheten så den knytter bevegelser og følelser sammen, ikke å skrike "iskrem er DEEEEILIG!!!1 ooooh!!" og røske seg i skrittet. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 slashme tror Milt har lest Ross Jeffries Ser ut som et typisk NLP-scenarie etter det lille jeg vet, men jeg kan jo ta feil... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) slashme tror Milt har lest Ross Jeffries Ser ut som et typisk NLP-scenarie etter det lille jeg vet, men jeg kan jo ta feil... 8659923[/snapback] Har desverre ikke lest noe av Ross Jeffries. Har litt dårlig samvittighet for at jeg leser så lite bøker. Men når det er sagt, så har jeg fisket opp dette ett eller annet sted, men husker ikke hvor. Jeg setter dog stor skepsis til NLP, selv om dette kanskje kan kategoriseres som det. Til dere som stiller dere kritisk til teknikken, sier jeg heller ikke at dette er en fasit på hvordan du lettere kan fiske opp jenter/gutter, men etter hva jeg selv har erfart, så vil jeg tillate meg å tro at det kan ha en virkning i visse tilfeller EDIT: Skrilveleif milt Endret 22. mai 2007 av Milt Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 fikk hørt en bra en når eg var ute en dag, der en kar kommer bort til jenta og spør : har du hest, og hun svarer :nei, hvordan det? : jo, eg trudde alle prinsesser hadde hest... og hun svarer : nei, men eg har prins... genialt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Plager ikke meg at dem liker meg, men er sinnsykt irriterendes og få sånne meldinger fra de midt på nattan: "Hei puus.. Hva gjør du da? Gjort noe kult i dag eller? Kooos.. veldig glad i deg <3<3<3" (Jeg sover slik som de fleste andre her i norden gjør, for helvette) Har du telefonen på, så har du valgt å gjøre deg tilgjengelig, ingen vits å legge skylda på andre for dine egne valg. AtW Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg