Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....

Anbefalte innlegg

Ha alltid med en kjekspakke.

Da kan du putte en kjeks i munnen og si "Vil du ha kjeks?" med munnen full

Hvis dama er keen får du det du vil ha! ;)

8489244[/snapback]

Haha, om hun tror du sier sex å blir sur, sier man bare; Jeg mente kjeks. om hun er kåt, da er saken biff!

8494445[/snapback]

eller om hun fortsatt er i huset med andre ord :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMG, ja. Om en gutt hadde spørt meg, med kjeften full av kjeks, om jeg ville ha sex. Absolutt. Jeg hadde bare hoppa på an :roll:

8495700[/snapback]

Det er jo det som er hele fordømte poenget.

Gutten spør ikke etter sex.

Han er rett og slett bare snill og vil dele med seg. Kanskje litt klumsete å spør med munnen full, men det er viktig å dele.

Han bare lurer deg til å tro at han spør etter sex.

Dessuten må jeg legge til at det trikset ikke kan brukes overalt. Men en kjekspakke er ikke å forakte på filmkvelder og enkelte fester! hahaha

Lenke til kommentar
Da trodde vel jenta at gutten ikke vil ha sex, så hun dropper den tanken fordi han ikke vil det, selv om hun ville ha sex. Hun bare hørte feil.

8496194[/snapback]

Jeg ville hvertfall ikke duppa'n i ei jente som sier JA når man spør rett ut med en gang man har møtt ho.. Da kan man jo tenke på hvor mange ho egentlig har sagt JA til ;)

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Da trodde vel jenta at gutten ikke vil ha sex, så hun dropper den tanken fordi han ikke vil det, selv om hun ville ha sex. Hun bare hørte feil.

8496194[/snapback]

Jeg ville hvertfall ikke duppa'n i ei jente som sier JA når man spør rett ut med en gang man har møtt ho.. Da kan man jo tenke på hvor mange ho egentlig har sagt JA til ;)

8496237[/snapback]

Så sant så sant ^^ men fortsatt tror jeg ikke en kjeft full av kjeks er noe særlig turn on

Lenke til kommentar

En annen ting som er verdt å nevne er å ta initiativ, noe jeg tror mange brenner seg fælt på (inkl. meg). Aldri vent med at en jente skal begynne med noe, siden jenter så ufattelig dumme og mener at vi skal bestemme, gjøre alt.

Heller ikke vent for lenge med å gjøre noe, siden hun da vil bli lei og gir opp.

Jeg hater igrunn hvordan jenter fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
OMG, ja. Om en gutt hadde spørt meg, med kjeften full av kjeks, om jeg ville ha sex. Absolutt. Jeg hadde bare hoppa på an :roll:

8495700[/snapback]

Haha, søta. :wee:

En annen ting som er verdt å nevne er å ta initiativ, noe jeg tror mange brenner seg fælt på (inkl. meg). Aldri vent med at en jente skal begynne med noe, siden jenter så ufattelig dumme og mener at vi skal bestemme, gjøre alt.

Heller ikke vent for lenge med å gjøre noe, siden hun da vil bli lei og gir opp.

Jeg hater igrunn hvordan jenter fungerer.

8498750[/snapback]

Døh, ufattelig dumme er å dra den litt langt. Ja, mange av oss er kanskje gammeldagse og ønsker at gutten skal ta første intiativ, men det kan være flere grunner for hvorfor jenter ikke spør. Redd for å bli avvist, sjenerte..

Lenke til kommentar
Døh, ufattelig dumme er å dra den litt langt. Ja, mange av oss er kanskje gammeldagse og ønsker at gutten skal ta første intiativ, men det kan være flere grunner for hvorfor jenter ikke spør. Redd for å bli avvist, sjenerte..

8499117[/snapback]

Nemlig, men gutter skal egentlig ikke være sjenerte. Det hater jeg igrunn. :p

Lenke til kommentar
Hehehe. :wee:

Personlig kan jeg godt ta intiativ, men da må jeg på en måte få bekreftet at det ligger interesse der først. Sikkert typisk jenter, men sånn er hvertfall jeg.

8499197[/snapback]

Interesse får man så å si hele tiden, men tingen er at man lurer på hvor mye man skal stole på. Er hun villig til å kysse deg eller ikke?

Lenke til kommentar
Nemlig, men gutter skal egentlig ikke være sjenerte. Det hater jeg igrunn.  :p

8499177[/snapback]

Hehehe. :wee:

Personlig kan jeg godt ta intiativ, men da må jeg på en måte få bekreftet at det ligger interesse der først. Sikkert typisk jenter, men sånn er hvertfall jeg.

8499197[/snapback]

Om vi gutter vet at det er interesse så er det ikke noe problem å ta initeativet, men det er ofte vi som må handle slik man finner ut av dette.

Altså, vi som må risikere å drite på draget.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...