Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Ustedalen: Jeg har hørt visse rykter om det ja, og det materialet som faktisk er i den begynner å bli veldig godt brukt. Tydeligvis mange som har lest den og tror de skal bli Don Juan :p

 

@ Twingy: Vel, det funket iallfall meg ;) Riktignok kan ingenting erstatte praktisk erfaring, men hvis man setter seg i baksetet hver gang man skal prøve å kjøre fordi kunnskapen om hvordan man gjør det mangler så kommer man til kort...

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar
@ Ustedalen: Jeg har hørt visse rykter om det ja, og det materialet som er i den begynner å bli veldig godt brukt. Tydeligvis mange som har lest den og tror de skal bli Don Juan :p

8448935[/snapback]

Altså, 90 % av boken handler om Project Hollywood og krangler om Mysterys damer. Du får vite det som bygger opp til diverse ting, men du blir ikke akkurat god av å lese boken.

Men boken i seg selv er underholding. En artig bok som egentlig alle burde lese! :)

Lenke til kommentar
Å lese bøker for å dra damer er som å lese bøker om bil og tro at du kan kjøre!

8448875[/snapback]

Eller å lese pensum før en eksamen. LOOL

8449084[/snapback]

 

Leser du før du kjører bil så kan det hende du lærer deg å kjøre, men er du plutselig blitt flink til det? .. mente jeg ;)

Lenke til kommentar

For å fortsette denne bilmetaforen, så kan man stå på oppkjøring med erfaring og stå på teorien med litt lesing. Det skader ikke uansett, men jeg vil tro at en som har lest mye, prøvd ut litt for å se hva som funker for ham og har en del erfaringer vil ha bedre sjanse til å lykkes enn noen andre. Det kan uansett ikke skade.

Lenke til kommentar
Get laid triks? Det er jo en tråd med dårlige "sjekketriks".

Jeg som håpte noen hadde flotte triks å dele, men neida. :p

Uansett, party og fulle jenter funker ALLTID. Den fulleste sier nok ja til det meste, den som kabber trenger ikke si ja engang ;)

8452960[/snapback]

 

Skal jeg si det ett av de beste triksene? Hvis du snakker med en jente og ho begynner å virke småintresser så sier du:

 

"Vet du hva... Du er så sinnsykt hypp på meg du!"

 

(Funker best på fest hvor det ikke er så altfor høt musikk akkuratt der dere sitter)

 

Selvfølgelig med en avslappa tone i en avslappa sittestilling med det rette smilet, (sånn i høyre munnvike), og pek når du sier "DU" for andre gang.

 

Virker som det er en enorm attraction booster.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Skal du være med meg hjem og trylle? Først puler vi, så forsvinner du :!:

 

Ta 2 tomme ølglass foran øynene og gå bort til ei ekkel dame og si. "Nå blei du fin ass!" Beste fyllebrillene som finns.

 

For og knekke syken til en dame er det bare og trekke seg ut. Si at hun er kjip i senga, så snu seg rundt og ronke!

 

alle jenter er horer, bare de smarte tar betalt for det. Sa dette til en jente en gang etter sengevalsen. Våkna alene og det mangla 500,- i lommeboka :D jeg fortjente vel den...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...