Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Å lese bøker for å dra damer er som å lese bøker om bil og tro at du kan kjøre! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) @ Ustedalen: Jeg har hørt visse rykter om det ja, og det materialet som faktisk er i den begynner å bli veldig godt brukt. Tydeligvis mange som har lest den og tror de skal bli Don Juan @ Twingy: Vel, det funket iallfall meg Riktignok kan ingenting erstatte praktisk erfaring, men hvis man setter seg i baksetet hver gang man skal prøve å kjøre fordi kunnskapen om hvordan man gjør det mangler så kommer man til kort... Endret 22. april 2007 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 @ Ustedalen: Jeg har hørt visse rykter om det ja, og det materialet som er i den begynner å bli veldig godt brukt. Tydeligvis mange som har lest den og tror de skal bli Don Juan 8448935[/snapback] Altså, 90 % av boken handler om Project Hollywood og krangler om Mysterys damer. Du får vite det som bygger opp til diverse ting, men du blir ikke akkurat god av å lese boken. Men boken i seg selv er underholding. En artig bok som egentlig alle burde lese! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror jeg skal ta meg en tur til Narvesen i morra og se om de fremdeles har den ja... Ble nysgjerrig her nå. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Gjør det! Jeg lo i alle fall godt når jeg leste den! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Å lese bøker for å dra damer er som å lese bøker om bil og tro at du kan kjøre! 8448875[/snapback] Eller å lese pensum før en eksamen. LOOL Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Eller å lese pensum før en eksamen. LOOL 8449084[/snapback] * Kremt * Dragvoll * Kremt * Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mobbing av Dragvoll er greit i vitenskapforumet og hw-forumet, men når det gjelder sjekking og damedrag så er Dragvoll hellig. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Å lese bøker for å dra damer er som å lese bøker om bil og tro at du kan kjøre! 8448875[/snapback] Eller å lese pensum før en eksamen. LOOL 8449084[/snapback] Leser du før du kjører bil så kan det hende du lærer deg å kjøre, men er du plutselig blitt flink til det? .. mente jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 For å fortsette denne bilmetaforen, så kan man stå på oppkjøring med erfaring og stå på teorien med litt lesing. Det skader ikke uansett, men jeg vil tro at en som har lest mye, prøvd ut litt for å se hva som funker for ham og har en del erfaringer vil ha bedre sjanse til å lykkes enn noen andre. Det kan uansett ikke skade. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Get laid triks? Det er jo en tråd med dårlige "sjekketriks". Jeg som håpte noen hadde flotte triks å dele, men neida. Uansett, party og fulle jenter funker ALLTID. Den fulleste sier nok ja til det meste, den som kabber trenger ikke si ja engang Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Get laid triks? Det er jo en tråd med dårlige "sjekketriks".Jeg som håpte noen hadde flotte triks å dele, men neida. Uansett, party og fulle jenter funker ALLTID. Den fulleste sier nok ja til det meste, den som kabber trenger ikke si ja engang 8452960[/snapback] Skal jeg si det ett av de beste triksene? Hvis du snakker med en jente og ho begynner å virke småintresser så sier du: "Vet du hva... Du er så sinnsykt hypp på meg du!" (Funker best på fest hvor det ikke er så altfor høt musikk akkuratt der dere sitter) Selvfølgelig med en avslappa tone i en avslappa sittestilling med det rette smilet, (sånn i høyre munnvike), og pek når du sier "DU" for andre gang. Virker som det er en enorm attraction booster. Endret 23. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Litt omvendt psykologi virker ikke som noen dårlig ide det. Endret 23. april 2007 av SN25P Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal du være med meg hjem og trylle? Først puler vi, så forsvinner du :!: Ta 2 tomme ølglass foran øynene og gå bort til ei ekkel dame og si. "Nå blei du fin ass!" Beste fyllebrillene som finns. For og knekke syken til en dame er det bare og trekke seg ut. Si at hun er kjip i senga, så snu seg rundt og ronke! alle jenter er horer, bare de smarte tar betalt for det. Sa dette til en jente en gang etter sengevalsen. Våkna alene og det mangla 500,- i lommeboka jeg fortjente vel den... Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 alle jenter er horer, bare de smarte tar betalt for det. 8482316[/snapback] Rettelse: Alle menn er horer, men ikke alle gidder å betale for det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Rettelse: Alle menn er horer, men ikke alle gidder å betale for det. Stemmer nok bedre den ja Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Rettelse: Alle menn er horerbukker, men ikke alle gidder å betale for det. 8485320[/snapback] Fixed! At menn er horer aa ikke gidder aa betale for aa vaere en hore? Trodde horene FIKK betalt jeg. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ha alltid med en kjekspakke. Da kan du putte en kjeks i munnen og si "Vil du ha kjeks?" med munnen full Hvis dama er keen får du det du vil ha! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Rydd rommet før damebesøk, så funker denne perfekt: "Uff, her var det ryddig. Skal vi rote litt?" Edit: Eller bare la være å rydde. 8294765[/snapback] Den skal jeg bruke på mandag haha! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Ha alltid med en kjekspakke.Da kan du putte en kjeks i munnen og si "Vil du ha kjeks?" med munnen full Hvis dama er keen får du det du vil ha! 8489244[/snapback] Haha, om hun tror du sier sex å blir sur, sier man bare; Jeg mente kjeks. om hun er kåt, da er saken biff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg