EspnV Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 min beste: Ta åsså ta av dæ trusa, så æ får sleik dæ på musa! 1 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Vil du være med meg hjem og støvsuge? Du suger jeg brummer Det er så ryddig her, skal vi rote litt ? Vil du være med meg hjem og leke brannbil? jeg spruter, du hyler Oioioi, du var digg, pule ? Endret 24. mai 2011 av Oland93 2 Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal nå dele et av mine hemmelige thricks! Det er bare å si at du skater - evt la de se på at du skater -, så har du de Røde sko funker fjell! Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Så fine klær du har. Skulle likt å se dem på soveromsgulvet mitt Lenke til kommentar
Populært innlegg Sam Crow Skrevet 25. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. mai 2011 Så fine hender du har.. Skulle likt å se dem lage en sandwich til meg 12 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Can I borrow 70 cents? (No) Then how about 69. I'm sure you can offer 69. 1 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvorfor er ikke du på kjøkkenet? 3 Lenke til kommentar
Agbonlahulk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vet du hva? Øynene dine har samme farge som min Porsche. 3 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) *Åpner døren* "Vel, dette er soverommet mitt ..." EDIT: *Grab somebody sexy, and tell'em* "Hey, give me everything tonight!" Eller "Tonight I'm fucking you" Disse burde funke fjell. Endret 26. mai 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Tjaa, kan vel være litt av hvert. Ene var en dame fra canada som hadde hooket opp med en fyr fra Belgia. Så satt vi på en pub og hun bare legger ut om hvor fantastisk det var å oppleve Norge. "How can you say that you have experienced Norway, when you haven't been with one?" "Good point..." *tenker om og men* Så forsvant vi på en parkeringsplass noen hundre meter nedenfor puben. La andre varte opp damen og komme snikende inn og spille på den andres sine feil. Late som om du er uskyldig. Så kan det hende dama lar deg få lov til å gjøre ting med litt mer frihet. Være fleipete mannsjåvinist. Dra noen reale drøye diskriminerings ting (må jo føle ann situasjonen), men pleier som regel å få de til å brette seg over i gapskratter. Ikke stresse for mye med faktumet å sjekke opp, la alt flyte naturlig. Dra ut på byen å ha det gøy for deg selv, eller med dine venner. Og ta det som det kommer. Å gå opp til ei på flatfylla og bare "heeeeey...." mens du bøyer deg litt bakover, med det værste fyllegliset, og det lyser kåtskap ut av øynene dine hvorpå du beveger armene dine framover som en åpen invitasjon. DÈT derimot pleier jeg å klaske meg selv i panna over når jeg ser folk gjør. Satt for øvrig å diskuterte med noen på ett vors. Vi diskuterte hva som var den mest vulgære. Mye var likt men den jeg kom med tok kaka fant vi ut. Skikkelig hedmarks dialekt "Fåh, ta å sjå på dænna skrævsylta di. Ska je træ pålan' oppi å få det til å surkle ekstra godt je'ama". Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Oppfør deg som en gentleman og spørr fint: "knuller frøken?" 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Alle veit at det er det indre som teller... Så spre beina. Lenke til kommentar
lilyrose Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg lurer litt på jeg, hvordan få en gutt i senga? Helst uten å måtte dra på byn og drikke seg dritings først... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Still opp og kle deg naken. Bør ikke være verre. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Still opp og kle deg naken. Bør ikke være verre. HIMYM's "Naked-Man"? haha 1 Lenke til kommentar
Girly Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet du hva? Øynene dine har samme farge som min Porsche. Vet du hva? Øynene dine har samme farge som havet..... der KLOAKKEN renner ut! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kan jeg få plugge rambrikken min inn i socketen din? Regner med at det er en slager. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis du er jente å i utlandet funker jo: "Do you want to tongue punch my fart box?" Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skråvvå kvinnjfolk, Æ e tøsst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg