larrylu Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg får ikke åpnet MSN Live i vista. på en ny acer laptop. får opp at NSN lukker seg. pørver den engli prøver og logge seg på. jeg har pørvd følgene ting : 1. skrudd av windows brannmur ( og sett etter andre brannmurer fant ingen) 2. - Klikk start - Skriv: cmd - Høyre-klikk på cmd.exe når cmd vises under "Applications " - klikk "Run As Administrator" - Skriv følgende: netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled - Trykk enter enter - Restart 3. Les igjenn om feilmeldinge vista ga meg. ydeligvis jobber ikke Vista's "auto-tuning" nettverks egenskaper med routere. Er ikke sikker på om det er Vista somen får det forsatt ikke til. håper noen kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 får opp at NSN lukker seg. pørver den engli prøver og logge seg på jeg skjønte ingen verdens ting av den setningen din der.. mulig løsning til problemet ditt: last ned denne MSN Live versionen, den skal ha blitt fikset til å fungere sammen med vista. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 fiks for acer maskiner og Windows live messenger finner du her: http://www.acerpanam.com/synapse/forms/por...words=&areaid=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå