Gå til innhold

Bildet er ikke synlig i Word

Gunn@r

Anbefalte innlegg

Mange ganger når jeg limer inn et bilde i Word, enten fra nettet, et privat bilde, eller fra hvor det måtte være, så "forsvinner" mange ganger bildet, eller det er ikke synlig, selv om jeg kan merke det og gå inn på egenskaper for det!

Jeg ser det rett etter jeg har limt det inn, men viss jeg scroller nedover/oppover i dokumentet til det ikke vises på skjermen, og går tilbake, så er det mange ganger at bildet har "forsvunnet", eller som sagt at det ikke er synlig lengre. Men viss jeg nok en gang scroller nedover/oppover i dokumentet, og så tilbake til bildet, så kan det plutselig være synlig! Kommer an på dagsformen til Word eller bildet for å si det sånn :p

Og det er ikke bare meg eller PCen min som har problemet. Mange andre jeg kjenner har opplevd det samme, uten helt å skjønne seg på det...

Noen som har noen tips? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et velkjent problem og det er et par løsninger som ofte hjelper:

Oppdater skjermdriveren og sett inn alltid inn bilder fra Sett inn -> Bilde -> Fra fil...

Det er også flere grunner til aldri å lime inn bilder direkte fra nett eller andre plasseringer. Man får da med en kobling til den opprinnelige plasseringen og det vil før eller siden gjøre dokumentet tregt og uhåndterlig. Lagre alltid bilder lokalt før du setter inn fra Sett inn-menyen.

Lenke til kommentar
Dette er et velkjent problem og det er et par løsninger som ofte hjelper:

Oppdater skjermdriveren og sett inn alltid inn bilder fra Sett inn -> Bilde -> Fra fil...

Det er også flere grunner til aldri å lime inn bilder direkte fra nett eller andre plasseringer. Man får da med en kobling til den opprinnelige plasseringen og det vil før eller siden gjøre dokumentet tregt og uhåndterlig. Lagre alltid bilder lokalt før du setter inn fra Sett inn-menyen.

8264206[/snapback]

takk for svar...skal prøve det :)

Endret av nilsrune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...