gaaal Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Noen som vet adr. til bkk sin news server ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 De har nok ikke binaries. :razz: Jeg finner ikke adressen, sorry. Men det finnes gratis servere. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Tror ikke BKK har noen news-server. http://news.cis.dfn.de/ gir deg gratis tilgang. LeD Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 news.moldenet.no er BKK sin nyhetsserver (den er enda ikke rippet helt for binaries). Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Hva er brukernavn og passord til den "bkk" serveren? Ringt til bkk , men de sa de ikke hadde noen nntp server.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 19:08, skrev wolf5:news.moldenet.no er BKK sin nyhetsserver (den er enda ikke rippet helt for binaries). Åh? Jeg får ikke kontakt med den. C:>tracert news.moldenet.no Unable to resolve target system name news.moldenet.no. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 21:11, skrev LarsC:Unable to resolve target system name news.moldenet.no. Ikke så rart. Domenet moldenet.no eksisterer ikke. LeD Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skrive feil. news.moldenett.no Om dette er en public server vet jeg ikke. Tror ikke det. Andre kan gjerne verifisere dette. Det var dette jeg fikk vite (ikke av BKK support. de har ikke snøringen, men av Vestlink Support). BKK internett er egentlig ElTele Vest internett og jeg tror dette er ElTeles newsserver. Får inntrykk at BKK internett bare er en frontend for ElTele. De har forøvrig enda ikke rørt farten min. Fremdeles 700kb/s inn og 110kb/s ut. -wolf5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå