tacomodo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Kjøpte meg Xbox 360 og lurer på hvilke spill man *må* eie. Foreløpig har jeg Gears of War Dead or Alive 4 Ghost Recon Advanced Warfighter 2 PGR3 Edit: Glemte PGR3 Endret 29. mars 2007 av tacomodo Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Crackdown og Saints Row. To utruleg bra sandkasse-spel. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvis du liker action: Rainbow Six: Vegas Lost Planet Condemned Crackdown Hvis du liker sport: Table Tennis Virtua Tennis Pro Evolution Soccer 6 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dead Rising Project Gotham Racing 3 Must have titler Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg likder best action-spill som Gears of War og Lost planet, men de to spillene jeg har hatt mest glede av er NHL07 og Tomb Raider. (Jeg har 15 nye spill så har prøvd en del). Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En spill som ikke har kommet ut, men som du må ha og det er Forza Motorsport 2 som kommer ut i slutten av mai Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg syntes nå King Kong var en flott opplevelse og vel verdt de 199,- det kostet. Sikkert mange som er uenig med meg, men med stor tv og mye bass, så var det en mektig opplevelse enkelte ganger:-) Spillet er relativt kort og kanskje ikke et må-ha som noen av de titlene nevnt ovenfor, men personlig ble jeg veldig positivt overrasket over hvor moro jeg hadde det med dette spillet. Må-ha titler for meg har hittil vært: Gears Of War PGR3 Kameo Oblivion GRAW(2) PES6 Det fine med å kjøpe 360 nå, er jo at mange av disse titlene får du for så lite som 159,- enkelte steder:-) For min egen del så blir neste Må-ha med stor M blir Mass Effect! Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Condemned, Oblivion, dead rising, graw, graw2, R6, GeoW, crackdown, pgr3, viva pinata, lost planet, Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Must have for min del er først og fremst xboxlive for å kunne få extra ut av spillende, og Gears of War, PGR3, Oblivion og crackdown er morsomt Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg gleder meg til guitar hero 2! Det blir knall. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Må da ikke glemme Oblivion folkens. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Oblivion, Gears of War, Crackdown, Viva Pinata, Lost Planet, Battlefield 2: Modern Combat. De spillene jeg liker best. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Condemned! et av tidenes beste spill mener jeg! Lenke til kommentar
Ithildin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Oblivion får min stemme. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Oblivion og Saints Row. Sikkert flere, men det er kun de jeg kommer på som er MUST HAVE! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ser ut som du har en del gode spill allerede. Selv syns jeg Burnout revenge var gøy. Spiller du GOW online? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det spillet jeg har fått mest ut av på 360 er Hitman: Blood Money. Ekstremt langvarig (gitt at du tar utfordringen i form av de harde vanskelighetsgradene og silent assassin-medaljer) og veldig, veldig tilfredsstillende å mestre. Ellers er Gears of War noe du bør ha, Oblivion ikke helt ueffent, Ridge Racer 6 pent og deilig, Table Tennis ganske veldefinert, Virtua Tennis 3 morsomt, Condemned ganske hyggelig (les: uhyggelig), og F.E.A.R. akkurat like guffent. Begynner å bli en del brukbare spill på boksen nå. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er stor fan av Oblivion, mange timer med kos der, spesielt om du liker den type spill Gears of war var jo et kurrant spill. Grafisk er det jo helt rått. Dead Rising er jo nesten mer komisk, så liker du absurde "mordmetoder" så kan det være noe Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dead Rising MÅ du bare skaffe deg. Ellers mine varmeste anbefalinger til Lost Planet, Crackdown, Saints Row og Virtua Tennis 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå